به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری مهر تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه از ساعت ۲۱ امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان ست دوم تیم کشورمان برابر حریف خود به پیروزی رسید و در مجموع ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

تیم ایران که با برتری در ست نخست روحیه بالایی گرفته بود در شروع ست دوم قدرتمندانه ظاهر شد و هماهنگی که بین مدافعان روی تور و انتهای زمین کشورمان وجود داشت امتیازات متوالی برای ایران ثبت شد تا وقت نخست استراحت فنی ۸ بر ۴ به نفع ایران رقم خورد. ضمن اینکه سرویس‌های خوب کشورمان هم دریافت‌های اول روسیه را کاملا مختل کرده بود.

روسیه در ادامه چندین امتیاز از اشتباهات ایران کسب کرد تا در امتیاز ۲۱ بر ۱۱ به ایران نزدیک شود و کواچ تقاضای تایم اوت کند اما بار دیگر روسیه بود که دوازدهمین امتیاز را کسب کرد. تیم ایران در وقت دوم استراحت فنی هم ۱۶ بر ۱۴ برتر از روسیه بود. یک دفاع خوب از عبادی‌پور، و یک پوئن سرویس از همین بازیکن در کنار امتیازگیری محمودی از توپ برگشتی ایران را ۲۰ بر ۱۶ پیش انداخت تا سرمربی روسیه بار دیگر تایم اوت را تقاضا کند. با وجود تلاش فراوان روسیه بازیکنان ایران کاملا بر بازی مسلط شدند و این ست را هم ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند.