به گزارش پارس، سیدحسن محمودیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل سالن 25 آبان اصفهان برای برگزاری رقابت‌های آسیایی فوتسال اظهار داشت: تکمیل سالن 25 آبان اصفهان با قدرت از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری می‌شود و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به هرحال برگزاری مسابقات بین‌المللی در این سطح الزامات خاصی دارد و هر بخشی از کار به دستگاهی خاص مرتبط می‌شود که خوشبختانه تمام نهادهای دست اندرکار در این رقابت‌ها تاکنون تعامل خوبی با این ستاد داشته‌اند.

وی بیان کرد: در جلسه ستاد عالی برگزاری مسابقات گزارشی کامل از روند امور اجرایی این رقابت‌ها ارائه شد ضمن اینکه وظایف دستگاه‌های مختلف نیز در راستای برگزاری منظم و مسنجم این تورنمنت بین‌المللی به طور کامل مصوب و شرح داده شد.

محمودیه درباره روند پیشرفت اقدامات اجرایی سالن 25 آبان تصریح کرد: آماده‌سازی این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات فرآیندی یک روزه نیست و تکمیل اقدامات اجرایی آن دارای زمانبندی خاص است که خوشبختانه این اقدامات براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال پیگیری است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی بیان کرد: آماده‌سازی سالن 25 آبان برای برگزاری مسابقات فوتسال آسیا بر اساس زمانبندی مد نظر خود انجام می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا 2015 مرداد ماه امسال با حضور 12 تیم و به میزبانی سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.