به گزارش پارس به نقل از کاپ شاهرخ بیانی در رابطه با وضعیت قلعه نویی و اینکه ممکن است هدایت تیمی را برای فصل آینده بر عهده بگیرد،‌ اظهار داشت‌: قلعه نویی در حال استراحت است و وضعیتش مشخص نیست. من با او در ارتباط هستم،‌ البته خودم هم مدتی ایران نبودم. قلعه نویی اگر هم بخواهد تیم بگیرد باید جایی برود که دیگر مشکلات مالی نداشته باشد تا مثل تیم سال گذشته استقلال آن ماجراها پیش نیاید.

وی با اشاره به مشکلات مالی استقلال در لیگ چهاردهم عنوان کرد:‌ من حرفم این است که قرارداد کمتر با بازیکنان امضا کنند تا توان پرداخت آنرا داشته باشند. همان بازیکنانی که این روزها با هزار امید قراردادشان را با استقلال تمدید می کنند،‌ باید قیافه شان در تمرینات سال قبل می دیدید که از بی پولی بی حوصله بودند. کادرفنی استقلال که از همه بیشتر طلب دارد اما امثال من و قلعه نویی هیچ وقت صدایمان در نمی آید چون استقلال خانه ماست. بازیکنان اما کاری به این مسائل ندارند و فقط به پول فکر می کنند. وقتی هم به پول نمی رسند، در زمین بی حال و بی تفاوت می شوند.
مربی سابق استقلال در خصوص انتقادات حاجیلو از هیات مدیره که فصل قبل پشت قلعه نویی نبود، تصریح کرد:‌ دقیقا همینطور است. هیات مدیره استقلال فصل گذشته هیچ کمکی به کادرفنی و شخص قلعه نویی نکرد. اینکه جلسه می گذاشتند و ناهار می خوردند، چیزی برای استقلال نداشت. هیات مدیره باید پولسازی کنند اما این آقایان بارها اعلام کردند که کاری از دستمان بر نمی آید. سوال من اینجاست پس اگر توانایی فراهم کردن پول را ندارید، پس چرا هستید؟
وی در پاسخ به این سوال که تغییرات کادرفنی به استقلال کمک می کند،‌ عنوان کرد:‌ مطمئن باشید که همان اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد،‌ امسال هم می افتد. الان هم همه فهمیدند که قلعه نویی مقصر ناکامی استقلال نبود،‌ بلکه بی پولی باعث شد اما هیچ کس شهامت ندارد این را بگوید که بازیکنان به خاطر بی پولی بازی نمی کردند. الان هم که مظلومی آمده،‌ مثلا می خواهد چه گلی به سر استقلال بزند؟ وقتی روح بازیکن در زمین نباشد، تغییرات کادرفنی چه فایده ای دارد؟
بیانی در خصوص اینکه مخالفان قلعه نویی از جمله رحمتی،‌ تیموریان و نکونام در حال بازگشت به استقلال هستند، گفت:‌ تیموریان به خاطر پول از استقلال جدا شد، نه قلعه نویی. در نیم فصل ما بارها گفتیم بازیکن جذب کنید اما افشارزاده که مسافرت بود و هیات مدیره هم که کاری از دستش برنمی آمد. این بازیکنانی که می گویید دلیل اول جدایی شان از استقلال پول بوده،‌ نه اختلاف با کسی. همان نکونام بالای 2 میلیارد با استقلال قرارداد بسته بود اما وقتی دید به پولش نمی رسد،‌ رفت. رحمتی هم فصل گذشته تا آخرین لحظات قرار بود در استقلال بماند اما به پیکان چون آنجا قرارداد 2 میلیاردی بست.
وی در پایان گفت: امیدوارم که مظلومی موفق شود چون ما استقلالی هستیم و همیشه صلاح این تیم را می خواهیم. البته امیدوارم او بتواند به قول هایی که به هواداران می دهد عمل کند اما من که چشمم آب نمی خورد. حتی کاپلو و مورینیو نیز با این مشکلات مالی از پس هدایت استقلال بی نمی آیند، حالا امثال مظلومی و منصوریان که هیچ.