به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران شنیده ها حاکی است برای مربیگری در تیم پیکان صحبت از علی دایی و امیر قلعه نویی در میان است که در این میان شانس قلعه نوعی از دایی بیشتر است. حتی خبر می رسد محسن فروزان، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی و محمد قاضی بازیکنانی هستند که کارشان با پیکان تمام شده و به توصیه قلعه نوعی به این تیم پیوسته اند.

پیکانی ها ریخت و پاش نمی کنند

تيم فوتبال پيكان  كه با راي كميته استيناف در ليگ برتر ابقاء شد تمرينات خود را از امروز زیر نظر مربي اميد پيكان و  با اعضاي تيم فوتبال بزگسالان پيكان كه هنوز با اين تيم قرارداد دارند هم زمان با  تيم اميد در ورزشگاه ايران خودرو شروع خواهد كرد . مسئولان این تیم اعلام کرده اند به زودی سرمربی خود را اعلام می کنند و قصد دارند از بازیکنان امید خود نیز بیش از گذشته بهره ببرند .از این رو آنها در فصل جدید همچون لیگ چهاردهم در جذب بازیکن ریخت و پاش نخواهند داشت و بجز چند مهره اسمی قصد دارند به جوان ها نیز بازی دهند.

 

امروز هیات مدیره تعیین تکلیف می کند

جلسه هیات مدیره تیم پیکان امروز برگزار می شود و در مورد تعیین تکلیف وضعیت این تیم تصمیم گیری خواهد شد.با اعلام رای کمیته استیناف و لیگ برتری شدن تیم پیکان،مسئولان این تیم امروزتشکیل جلسه می دهند و در مورد فعالیت این تیم تصمیم می گیرند. انتخاب سرمربی در الویت برنامه های پیکان قراردارد و پس از آن مسئولان این تیم در مورد برنامه های آماده سازی تیم و انتخاب بازیکن تصمیم خواهند گرفت.

گفتنی است از گزینه هایی چون علی دایی و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربیان این تیم نام برده می شود.