به گزارش پارس به نقل از کاپ برانکو ایوانکوویچ در جلسه با مسولان باشگاه پرسپولیس خطاب به آنها گفته که مکانی دروازه بان اول تیمش خواهد بود.

مصطفی قنبرپور،مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: برانکو به طور مشخص اعلام کرده‌ سوشا مکانی دروازه‌بان اول تیم خواهد بود و نمی‌خواهم دروازه‌بان بعدی نفری باشد که روی او هم تاثیر منفی بگذارد.
وی ادامه داد:از سوی دیگر با این مساله روبرو هستیم که در سه بازی اول، سوشا را در اختیار نداریم و این بازی‌های اول برای ما بسیار تعیین کننده و مهم هستند. حالا باید به گزینه‌ای برسیم که هر دو حالت تامین شود و این آسان نیست.
قنبرپور افزود:در این ارتباط بررسی‌های زیادی داشته‌ایم و یکی، دو گزینه هم داریم. به هر حال همانطور که گفتم با توجه به نظر  برانکو و شرایطی که تیم دارد، نمی‌توانیم سراغ هر دروازه‌بانی برویم.
وی تاکید کرد: اگر در مورد بحث دروازه‌بانی نظر شخص ایشان لحاظ نمی‌شد، تا به حال یک گزینه اسمی را جذب می‌کردیم. به هر حال نباید فراموش کنیم که ایشان سرمربی تیم است. قطعا ما نظراتی داریم ولی این نظرات در نهایت مشورت است. دیدگاه‌ها و استدلال‌ها مطرح می‌شود و در نهایت آقای برانکو تصمیم می‌گیرد. در مورد بعضی بازیکنان مد نظر هواداران هم که اتفاقا از افتخارات فوتبال ما هستند، در نهایت باشگاه در حوزه فنی، نظر سرمربی را ملاک قرار می‌دهد.