به گزارش پارس به نقل از کاپ محمود خوردبین در رابطه با عدم ثبت قرارداد رامین رضاییان در هیات فوتبال و شایعه داشتن قرارداد با راه آهن اظهار داشت: مطمئن باشید که اگر او با راه آهن قرارداد داشت، نمی توانست قراردادش را با پرسپولیس امضا کند. الان هم هیچ مشکلی به وجود نیامده و به زودی قرارداد او ثبت می شود. رضاییان در زمان ثبت قرارداد یکسری مدارک را همراه خود نبرده بود و به زودی با تکمیل مدارکش می تواند قراردادش را ثبت کند. 

وی درباره انتقاد هواداران از نقل و انتقالات پرسپولیس و اینکه گفته می شود بار دیگر قصد تجمع مقابل باشگاه و وزارت ورزش را دارند، عنوان کرد: هواداران مختارند که هر رفتاری دوست دارند، انجام دهند. ما مشکلی با آنها نداریم اما به نظر می رسد آنهایی که اینطور اعتراض می کنند، از سویی کسی شارژ می شوند. به نظرم باشگاه پرسپولیس تا به اینجا در نقل و انتقالات خوب کار کرده و از این پس هم با کمی صبر می تواند به نتایج خوبی برسد. 
خوردبین همچنین با اشاره به آخرین وضعیت نوری و طارمی تصریح کرد: امید عالیشاه دیروز قراردادش را تمدید کرد که خبر بسیار خوشحال کننده ای بود. در روزهای آینده نیز قطعا نوری و طارمی قرارداد خود را تمدید می کنند. طارمی با وجود اینکه نامه خداحافظی نوشته اما قول داده که در پرسپولیس بماند و این اتفاق هم قطعا رخ می دهد. 
وی در پایان گفت: از هواداران می خواهم که کمی صبر داشته باشند و بگذارند کادرفنی و مدیریت باشگاه کار خودشان را کنند. مطمئنا اگر آرامش وجود داشته باشد، پرسپولیس فصل بهتری را پیش رو خواهد داشت.