به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی ايمان مبعلي كه سال 78 با پيراهن جوانان استقلال اهواز و با مربيگري سيروس پورموسوي و ناجي عچرش به قهرماني جوانان ايران رسيده و چشم مديران وقت باشگاه تازه‌تأسيس فولاد را گرفته بود، در فولاد مسير پيشرفت را طي كرد و خيلي زود تيم‌هاي خارج از ايران را مشتري خود ديد.

ايمان پس از سپري كردن سال‌ها در فوتبال امارات و گذراندن دوره‌اي در تيم ‌ملي، سرانجام در سال 92 به فوتبال خوزستان برگشت و يك سال موفق را در استقلال خوزستان گذراند؛ سالي كه عبدا... ويسي به دليل بازگرداندن ستاره‌هاي بومي به خانه اصلي آنها مورد انتقادات شديدي از سوي برخي جناح‌هاي خاص ورزشي قرار گرفت اما رفتن ايمان و امثال ايمان به ساير تيم‌ها و درخشش آنها در ليگ پانزدهم نشان داد كه آن انتقادات چه ميزان بي‌اساس بوده است.

استقلال خوزستان حالا در اولين گام پس از قطعي شدن ادامه فعاليت در ليگ ‌برتر به سراغ ايمان مبعلي رفته و از او دعوت كرده سال‌هاي پاياني فوتبالش را در شهري كه براي اولين بار او را به فوتبال ايران معرفي كرده است، دنبال كند. بازگشت ايمان مبعلي به فوتبال خوزستان، جذاب‌ترين انتقالي است كه فوتبال‌دوستان اين خطه، فارغ از هر رنگ و تيمي، انتظار آن را مي‌كشند.