به گزارش پارس به نقل از فارس علی اکبر طاهری در خصوص فعالیت‌های این روزهای باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: مثل همه باشگاه‌ها ما هم پیگیر مسائل مربوط به تیم پرسپولیس هستیم و با برگزاری جلسات به دنبال جذب حامی مالی، جذب بازیکن، برگزاری محل اردو و ... هستیم و مسئله جدیدی نیست چراکه همه باشگاه‌ها این روزها درگیر همین مسائل هستند.باید بگویم که در پرسپولیس هم جز این مسائل خبر خاصی نیست و ما سعی می‌کنیم تا اخبار خوب را به هواداران پرسپولیس انتقال دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص کنار گذاشتن حمیدرضا علی‌عسگری از تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته بر روی خروجی سایت رسمی این باشگاه منتشر شد اظهار داشت: از قبل هم گفته بودیم که ما مطابق لیست سرمربی تیم عمل می‌کنیم و با توجه به لیستی که سرمربی در اختیار ما قرار داده نسبت به جذب بازیکنان یا کنار گذاشتن آنها کار می‌کنیم. قاعدتا بازیکنانی باید در تیم بمانند که در تاکتیک سرمربی جای دارند.

طاهری درباره تجمع روز شنبه هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه و شعارهای آنها که در آن خواستار کناره‌گیری محمود گودرزی، امیر رضا خادم و حتی طاهری از سمت‌هایشان شدند افزود: به هر حال هواداران سرمایه‌ها و دارایی‌های اصلی یک باشگاه هستند و قطعا حضور هواداران باعث زنده ماندن یک باشگاه می‌شود اما هواداران باید بدانند که ما به دنبال اهداف باشگاه پرسپولیس هستیم و این در صورتی رخ می‌دهد که شرایط برای کار فراهم باشد.

وی ادامه داد: بحث اسپانسر و حامی مالی یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به هر باشگاه است اما رخ دادن چنین اتفاق‌هایی باعث می‌شود تا حامیان مالی و اسپانسرها کمتر به سراغ باشگاه پرسپولیس بیایند و توجه کمتری به ما کنند. کسی که هوادار است باید به دنبال آرامش تیمش باشد و با بی‌احترامی به اشخاص چیزی درست نمی‌شود.

طاهری درباره اینکه گفته می‌شود شاید هواداران از گروهی خط گرفته‌اند که این تجمع را به این شکل برگزار کنند افزود: اینکه هواداران از جایی خط گرفته‌اند یا نه را من نمی‌دانم و قطعا مقاماتی که مرتبط با این گونه مسائل هستند باید آن را بررسی کنند اما ما می‌خواهیم به پرسپولیس خدمت کنیم و به دنبال به وجود آمدن یک سیستم خوب هستیم و می‌بینید که مشکلات هست اما ما از پا ننشسته‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این صحبت برانکو که گفته بود پرسپولیس آنقدر مشکل دارد که اگر طاهری 24 ساعته کار کند باز هم مشکلات برطرف نمی‌شود اظهار داشت: خود شما خبرنگاران می‌دانید که ما چه مشکلاتی داریم. همین حالا جذب بازیکن نیازمند شرایط مالی است که البته این مسائل باید از قبل انجام می‌شد اما فوت وقت انجام گرفته و باید خیلی تلاش کنیم تا این مسائل برطرف شود. البته از قبل هم خیلی موارد بر روی هم انباشته شده و آسیب‌ آن از قدیم تا امروز باقی مانده که هنوز هم این آسیب‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: به هر حال بازیکنان به دنبال معوقاتشان هستند و وقتی به زمین می‌روند نباید به این مسائل فکر کنند و باید فقط به فوتبال بازی کردن بیندیشند که این مسائل منابع مالی می‌خواهد و حامی مالی هم در شرایطی جلو می‌آید که آرامش در باشگاه وجود داشته باشد و هواداران باید مراقب این مسئله باشند که آرامش پرسپولیس به هم نخورد.

طاهری درباره جذب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: به هر حال شرکت‌ها و ارگان‌هایی جلو می‌آیند و پیشنهاد می‌دهند اما مطابق عرف و معمول پس از بررسی کردن شرایط قطعا بهترین اسپانسر را انتخاب خواهیم کرد اما در این راه رسانه‌ها هم باید به ما کمک کنند تا آرامش در باشگاهی مثل پرسپولیس حاکم شود و رسانه‌ها نباید اجازه دهند. شایعاتی که باشگاه پرسپولیس را از اهدافش دور می‌کند منتشر شود و آنها باید با انتشار اخبار صحیح به هواداران دلگرمی بدهند تا دل آنها شاد شود.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت محمد نوری و مهدی طارمی و اینکه این دو بازیکن در پرسپولیس می‌مانند یا نه گفت: ما از این دو بازیکن تقاضا کردیم که در همین رابطه با هم صحبت کنیم و آنها در حال بررسی شرایط هستند تا به ما پاسخ دهند اما فعلا که خبری نیست.