به گزارش پارس به نقل از کاپ برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه امروز در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز کل کادر فنی حضور داشتند و همه بودیم و صحبت مان درباره فهرست بازیکنان، مشکلات جاری و برنامه های پیش رو بود. باز هم به دنبال این هستیم که چگونه می توان تیم را کامل تر کرد و امیدوارم هستیم طی دو، سه روز آینده بتوانیم به صورت شفاف شرایط را مشاهده کنیم. مشکلات عدیده ای وجود داشت. حتی اگر طاهری که تازه آمده 24 ساعته نیز کار کنند نمی توانند همه مشکلات را حل کنند.

 
وی درباره تجمع هواداران پرسپولیس بیان داشت: من هواداران را که اینقدر عاشق تیم خود هستند را درک می کنم. اما لازم است آنها اعتماد کنند. ما هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم. طاهری تلاش می کند مشکلات را حل کند. من پیامی که به هواداران می دهم این است که تلاش می کنیم در چارچوب مسائل و مشکلاتی که پیش روی ما است بهترین عملکرد را داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مربی بدنساز تیم خاطرنشان کرد: ما پیش از این در این باره صحبت کرده ایم. همه چیز برای ایشان آماده است. من با تی هومیر مربی بدنساز صحبت خواهم کرد. 
برانکو در خصوص ضرغام اسماعیل و وضعیت حضور وی در جمع سرخپوشان بیان داشت: این بازیکن کیفیت عالی دارد. من از جام ملت های آسیا با وی آشنا هستم. طاهری گفت تمام تلاشش را انجام می دهد تا بهترین بازیکنان را به تیم اضافه کند. من او را دیدم و پسندیدم. به سختی می توان چنین بازیکنانی را به چنگ آورد. 
وی درباره عدم به خدمت گیری سیدجلال حسینی و اینکه او در فهرست سرخپوشان نبوده است تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم. اسامی که ما به باشگاه داده ایم راز باشگاه است زیرا متاسفانه حول و حوش برخی نفرات تبلیغاتی انجام می شود. او بازیکن خوبی است اما در فهرست ما قرار ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور اومانیا و گابریل توضیح داد: مایکل اومانیا بازیکن ماست. وی در حال حاضر با تیم ملی کشورش کاستاریکا حضور دارد و برای مسابقات کونکاکاف آماده می شود. ما خواهیم دید که آیا شرایطی پیش می آید که بتوانیم او را برگردانیم یا خیر. گابریل در لیست ما حضور ندارد. 
وی درباره بازیکنانی که از حاشیه خلیج فارس به آنها پیشنهاد می شود، گفت: طبیعتا ما علاقه مند هستیم این بازیکنان را حفظ کنیم ولی آنها برای خودشان تصمیم می گیرند. ما دوست داریم این بازیکنان در تیم بمانند. آنها بار فنی بالایی دارند.
برانکو در خاتمه در رابطه با شکایت بازیکنان خارجی پرسپولیس که ممکن است سبب کسر 6 امتیاز از این تیم شود عنوان کرد: روشن است هر کسی حق را به جانب خودش می گیرد. بازیکن حق را به جانب خود و باشگاه حق را به جانب خود می داند. سوالی که شما پرسیدید مربوط به بخش حقوقی باشگاه است.