به گزارش پارس به نقل از فارس اگر این روزها به صحبت سرمربیان تیم های پرسپولیس و استقلال دقت شود یکی از نکات بارزی که در صحبت های آنها می توان یافت تاکید بر ایجاد نظم و برخورد با هر گونه بی نظمی است.

کاملا مشخص است وقتی سرمربی تشخیص می دهد تمرینات تیمش باید پشت درهای بسته باشد در واقع می خواهد شاگردانش بدون هیاهوی رسانه ای کارشان را پیش ببرند که البته اتخاذ چنین تصمیمی در دراز مدت خیلی هم به نفع تیم های استقلال و پرسپولیس نیست چرا که میلیون ها نفر به دنبال اخبار این دو تیم هستند و طبیعی است که خبرنگاران برای پوشش اخبار دو تیم در محل تمرینات حاضر شوند اما گاهی ایجاب می کند تا مربیان دو تیم چنین تصمیمی بگیرند و کاملا هم حرفه ای است که رسانه ها با توجه به شان و منزلتی که دارند به این خواسته احترام بگذارند.

حالا در چنین شرایطی شاهد هستیم که وقتی هر یک از دو تیم چنین تصمیمی می گیرند اما باز برخی از خبرنگاران از رسانه های مختلف بدون اهمیت شمردن تصمیم گرفته شده اقدام به رفتن در تمرینی می کنند که پیش از این اعلام شده باید پشت درهای بسته باشد.

حکایت امروز تمرین نوبت صبح استقلال است. در حالی که مظلومی اعلام کرده بود به دلیل فضای نامحدود سالن بدنسازی مجموعه انقلاب خبرنگار در تمرین نمی تواند حضور داشته باشد اما باز برخی در تمرین حاضر شده اند و عجیب است که چرا مظلومی که خود چنین تصمیمی را گرفته بابت این مسئله و برای اینکه تبعیضی بین رسانه ها به وجود نیاید برخوردی با این ماجرا نکرده است. یا حکایت بسیار جالب تر تمرینات پرسپولیس است که با وجود اعلام رسمی این موضوع که تمرینات تیم تا پایان ماه رمضان پشت درهای بسته است اما باز خبرنگاران این حوزه همچنان به محل تمرین می روند.

به نظر می رسد مسئولان حوزه رسانه دو باشگاه در این زمینه باید فعال تر و در تعامل بیشتری با اهالی رسانه قرار بگیرند تا بین خبرنگاران تبعیضی به وجود نیاید و شان کار خبری و خبرنگاران نیز حفظ شود.