به گزارش پارس به نقل از کاپ علی نظری درباره اینکه وضعیت بختیار رحمانی با استقلال به کجا رسید اظهار داشت:ما هنوز مذاکره ای با رحمانی نداشته ایم.او مصدوم است و مشکل خدمت دارد.رحمانی در اولویت اول ما نیست.

وی درباره اینکه گفته بود برخی بازیکنان بهتر است به استقلال برنگردند و اینجا تصمیمات پرویز مظلومی چه می شود گفت:ما هر بازیکنی که مظلومی بخواهد جذب می شود.اینطور نیست که من بگویم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید.هر بازیکنی را مظلومی خواست باشگاه می آورد.
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره وضعیت مهدی رحمتی اظهار داشت:امیری با رحمتی صحبت کرده است.او در حال حاضر مشهد است.امیدوارم بیاید تا رو در رو صحبت کنیم.
وی درباره اینکه امیر حسین صادقی گفته امروز به تمرین استقلال نمی رود گفت:اگر امیر حسین صادقی می خواهد برود باید باشگاه صحبت کند.اگر در لیست مازاد است که اینطور نیست به باشگاه خواهد آمد تا رضایتنامه بگیرد.اما او در فهرست ماست.
نظری درباره وضعیت هرائر مگویان و اینکه او چه زمانی به ایران می آید بیان داشت:مگویان دوشنبه به ایران می آید.
وی درباره وضعیت امید ابراهیمی و حیدری گفت:با این دو بازیکن امروز جلسه داریم.در صورتیکه به توافق برسیم در خدمت شان هستیم.
نظری درباره وضعیت هاشم بیک زاده بیان داشت:با بیک زاده امروز جلسه داشتیم.نمی دانم چرا نیامد.ما با بیک زاده قرارداد داریم و سعی می کنیم رضایت او را جلب کنیم.
به گزارش کاپ،وی درباره اینکه محسن مسلمان به کجا رسید گفت:ما هیچ مذاکره ای با ذوب آهن نداشتیم چون مسلمان در لیست ما نبود.
معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود:سعید آذری پیشنهاد معاوضه محسن کریمی با محسن مسلمان را داده است.ما با این بحث مخالفیم.
نظری درباره وضعیت حضور میثم مجیدی در استقلال گفت: باشگاه این بازیکن به ما نامه زده و مبلغی را درخواست کرده اگر بتوانیم این پول را جور کنیم مجیدی را جذب می‌کنیم.
وی درباره اینکه آیا هواداران استقلال به آینده امیدوار باشند یا نه گفت:حتما همین طور است.هواداران خبرهای خوب را خواهند شنید.
معاون ورزشی استقلال درباره وضعیت کرار جاسم بیان داشت:کرار امروز باید ببینیم وقت می شود یا نه که جلسه ای داشته باشیم.
وی درباره وضعیت محسن فروزان گفت:فروزان با باشگاه قرارداد دارد و باید ببینیم شرایط چطور است.او هم مثل سایر بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارد باید صحبت کند
نظری افزود:هنور بازیکنان مدنظرمان را جذب نکرده‌ایم. تلاش می‌کنیم بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیریم. دو سه بازیکن گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم تیم زودتر تشکیل تا تمرینات از امروز یا فردا آغاز شود.