به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران بازي فوق العاده تيم ملي واليبال ايران برابر تيم قهرمان لهستان در حالي اغاز شد كه پيش از اين ملي پوشان ايراني چهار پيروزي را ضميمه افتخارات خود در ليگ جهاني كرده بودند. 

در اين ديدار كه حضور تماشاچيان بيشتر از هرچيزي به چشم مي خورد و تعدد ان ها باعث شده بود سر و صداي زيادي به راه بيافتد داوران نمي توانستند كارشان به خوبي انجام دهند و با يكديگر ارتباط برقرار كنند. 

اما به هر حال تيم ملي ايران در ٥ ست تيم ملي لهستان را با نتيجه ٢-٢شكست داد تا همچنان در كورس رقابتي ليگ جهاني باقي بماند. 

اما نكته بارز اين ديدار تلاش هاي سرمربي فرانسوي لهستان استفان انتي گا بود كه با صحبت با داور دوم و اعتراض كردن به او سعي مي كرد امتيازاتي را به نفع تيم لهستان بدست اورد كه موفق نشد. 

اين صحبت ها كه بيشتر از ١ دقيقه به طول انجاميد در نهايت با مداخله ناظر فدراسيون جهاني مواجه شد و به پاي ميز انها نيز كشيده شد هر چند در ان شرايط به دليل سر و صداي زياد حاكم بر جو ورزشگاه امكان مكالمه داوران نبود اما سرانجام سعيد معروف كه عصبانيت بازيكنان را به خاطر اين تاخير مي ديد وارد عمل شد و به داور دوم به صورت شفاهي اعلام كرد كه زمان زيادي سپري شده و بازي بايد هر چه سريعتر پي گيري شود. 

پس از ادامه بازي ملي پوشان ايراني با درخشش مجتبي ميرزاجانپور در ست پاياني موفق به پيروزي شدند.