به گزارش پارس به نقل از تسنیم ناصر شهنازی در مورد پیروزی‌های ایران مقابل آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: کسب این دو پیروزی را به ملی‌پوشان والیبال تبریک می‌گویم. آنها کار بزرگی انجام دادند و با بازی خوب خود، حریف قدرتمندی مثل آمریکا را شکست دادند. آمریکا یکی از بهترین تیم‌های جهان است که والیبال را کلاسیک و منظم بازی می‌کند.
شهنازی ادامه داد: تیم ملی امتیازات خوبی مقابل آمریکا کسب کرد و شرایط خود را در جدول خیلی بهتر کرد. حالا همه امیدواریم که تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی در برزیل صعود کند.
مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد تیم ملی لهستان گفت: بازیکنان لهستان با تجربه‌تر از آمریکایی‌ها هستند. محوریت این تیم سه بازیکن به نام‌های کوبیاک، کورک و میکا هستند که والیبال را با درک بالایی بازی می‌کنند. تنوع حملات تیم لهستان از آمریکا بیشتر است.
شهنازی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی باید در مورد حملات سه بازیکن مذکور تذکرات لازم را به بازیکنان ایران بدهد تا بتوانیم مثل بازی دوم در لهستان آنها را مهار کنیم. استفاده از سرویس‌های موجی نیز می‌تواند مثل همیشه برای تیم ملی راهگشا باشد. اگر سرویس‌های خوبی به زمین لهستان بزنیم و روی استفاده از توپ‌های برگشتی برنامه داشته باشیم، می‌توان به پیروزی مقابل لهستان هم امیدوار بود.
سرمربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: لهستانی‌ها سابقه بازی در سالن آزادی را دارند و از این جهت نسبت به آمریکا حریف سخت‌تری هستند. در مقابل ما پاسور باهوشی مثل سعید معروف را داریم که نوع پاس‌های او در این سطح بالا بی‌نظیر است. فکر نمی‌کنم برای کسی قابل درک باشد که در پاسوری در مقابل بهترین تیم‌های جهان به مهاجمش پاس بدون دفاع بدهد. توانایی ذهنی معروف فوق‌العاده بالاست.