به گزارش پارس به نقل از فارس بهرام امیری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال با میثم مجیدی قرارداد بسته است گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. مجیدی یکسال دیگر با استقلال خوزستان قرار دارد و به همین دلیل این خبر صحت ندارد. ما در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر مظلومی هستیم و همان طور که شنیدید به طور رسمی جابر انصاری را جذب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال پولی دارد که در این نقل و انتقالات به بازیکنان بدهد اظهار داشت: به هر حال ما باشگاه استقلال هستیم و از اعتبار خودمان استفاده می‌کنیم. سعی می‌کنیم منابعی که داریم با هزینه ها هماهنگ باشد. قصد داریم تا روز شنبه بازیکنان فصل گذشته را که مد نظر مظلومی هستند به باشگاه فرا بخوانیم تا مقداری از مطالباتشان را بدهیم. بازیکنانی مثل عمران زاده، شهباززاده، صادقی، بیگ زاده و خیلی نفرات دیگر باید مطالباتشان را بگیرند و قطعا مقداری وجه در اختیارشان قرار می‌گیرد تا از شنبه که تمرینات شروع می‌شود فکرشان برای فصل جدید باز باشد.

امیری در خصوص اینکه مدیر برنامه‌های بیگ زاده بعد از دیدار با او در جمع خبرنگاران اعلام کرده تا زمانی‌ که این بازیکن مطالباتش را نگیرد با استقلال تمدید نمی‌کند گفت: مدیر برنامه بیگ‌زاده فرد محترم و خوبی بود و امروز در صحبت‌هایم با او تنها چیزی که بحث نشد پول بود و اصلا بحثی که منجر به تهدید و ارعاب بشود نداشتیم.

وی در خصوص اینکه مدیر برنامه‌های بیگ‌زاده در جمع خبرنگاران صحبت‌ها را تاکید کرده مطرح کرد: صحبت های او در پایین باشگاه به بالای باشگاه که با من بود ربطی ندارد. همان طور که گفتم تا شنبه قرار است یک سری از بازیکنان را به باشگاه دعوت کنیم که بیگ زاده هم جزو همان بازیکنان است. او برای استقلال زحمت کشیده و حقش است که دنبال مطالباتش باشد. ضمن اینکه حرفهایی که از طرف خود مدیر برنامه های او شنیدم برای من لحاظ است نه آنچه که در رسانه‌ها آمده است.

مسئول نقل و انتقالات استقلال ادامه داد: فردا همچنین قرار است وحید طالبلو و محسن فروزان با مظلومی دیدار کند با توجه به اینکه قرار است یک گلر جذب کنیم قطعا از بین فروزان و طالب‌لو یکی را حفظ می‌کنیم.

امیری در پاسخ به این سوال که اگر هر دوی این دروازه‌بان ها بخواهند جدا شوند چه اتفاقی می‌افتد گفت: قطعا این طور نیست و ما یکی از این دو نفر را حتما حفظ می‌کنیم. ضمن اینکه فردا رضا عنایتی هم به باشگاه می‌آید.

امیری در پاسخ به این سوال که نقل و انتقالات استقلال تا چه زمانی طول می‌کشد تصریح کرد: سعی می‌کنیم در چند روز‌‌ آینده نقل و انتقالات را تمام کنیم ما که نمی‌خواهیم بمب بترکانیم اگر دنبال این مسائل بودیم و می‌خواستیم شلوغش کنیم گرفتن جابر انصاری کمتر از بمب نبود. اگر قرار بود حرفی بزنیم ممکن بود 8 باشگاه سراغ او را بگیرند.

وی در خصوص جاسم کرار نیز گفت: او مدنظر مظلومی است و قطعا باید مطالبات او هم پرداخت شود. یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و البته مسئول صحبت با کرار نظری جویباری است. ما کارها را با هم تفکیک کرده‌ایم و قرار شده با بازیکنان قدیمی نظری جویباری صحبت کند.