به گزارش پارس به نقل از ایلنا اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و تیم ملی واترپلوی ایران که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منابع مالی محدود تلاش می‌کنیم با تمام توان از ورزشکاران و قهرمانان حمایت کنیم.

جهانگیری در پاسخ به پرسشی مبنی بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی توضیح داد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم در ایران محسوب می‌شوند که بیشترین هواداران را در اختیار دارند که سرنوشت پرسپولیس و استقلال برای آنها بسیار مهم است.ما باید آینده این دو باشگاه را به دست کسانی بسپاریم که به فکر منافع این دو باشگاه پرطرفدار باشند نه این که تنها به سود خود فکر کنند.

وی ادامه داد: درست است که خصوصی‌سازی به عنوان یک وظیفه بر عهده دولت است اما این بدین معنا نیست که هر نهاد و ارگان و بخشی را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد. تلاش ما این است که این دو باشگاه به دست افرادی بیفتند که توانایی و شایستگی اداره آنها را داشته باشند. به همین دلیل ما این دو باشگاه را به افرادی که توانایی اداره آنها را نداشته باشند نمی‌دهیم.