به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی،حدود 370 روز از جدایی این دروازه‌بان از جمع آبی‌پوشان می‌گذرد. پارسال 28 خرداد بود که رحمتی به پیکان پیوست و در مصاحبه‌اش گفت نظری‌جویباری به عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه با 4، 5 دروازه‌بان مذاکره کرد و گفت رحمتی برای لیگ در استقلال نیست!

سوشا مکانی بعد از مذاکره با جویباری در مصاحبه با رسانه‌ها اظهار داشت: به من گفتند رحمتی را نمی‌خواهیم و تو شماره یک استقلال می‌شوی، ولی ترجیح دادم به پرسپولیس بپیوندم. استقلالی‌ها محسن فروزان را گرفتند. دروازه‌بانی که بعد از مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت وقتی تیمم را انتخاب کردم، می‌گویم طرفدار آبی هستم یا قرمز! و اما امسال پرویز مظلومی در روز عقد قرارداد با استقلال به آنها گفت با رحمتی تلفنی به توافق رسیده و باشگاه سریع قرارداد او را تنظیم و رسانه‌ای کند تا بستر برای جذب سایر گزینه‌ها فراهم شود و اما در کمتر از 24 ساعت علیرضا بیرانوند در حوالی باشگاه استقلال مشاهده شد.
عباس کردنوری به عنوان عضو هیأت مدیره صحبت ابتدایی را با بیرانوند انجام داده بود و مشخص شد جدا از جویباری و امیری در کمیته نقل‌وانتقالات حتی کردنوری در هیأت مدیره صاحب نظر است و پرویز مظلومی روزهای سختی را در پیش دارد. درست مثل قضیه حسین علوی که هیأت مدیره استقلال در دوره قبلی سرمربیگری مظلومی نامش را به تیم او اضافه کرده بود.
دیروز مصاحبه‌ای از بهرام امیری منتظر شد که تأکید کرده بود با رحمتی مذاکره شده است اما این دروازه‌بان به پرویز مظلومی گفته هیچ‌کس چه امیری و چه دیگران با او تماس نگرفته‌اند و با این حرف‌ها در رسانه‌ها مشغول بازی دادن سایرین هستند. رحمتی به سرمربی استقلال گفته 3 تیم دیگر روزهاست منتظر جواب او هستند و 2 نفر در باشگاه استقلال از هر ترفندی برای جلوگیری از حضور مجددش در این تیم استفاده می‌کنند!
خارج از این بحث‌ها باید دید چطور در فوتبال به ظاهر حرفه‌ای ایران یک عضو کمیته نقل‌وانتقالات به عینه خلاف نظر سرمربی رفتار و سرخود سیاست‌های شخصی‌اش را پیگیری می‌کند، اگر این موضوع صحت داشته باشد، افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال باید پاسخگو شود./کاپ