به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی بازگشت سیدمهدی رحمتی به استقلال داستان دنباله‌داری شده که جالب به نظر می‌رسد! حدود 370 روز از جدایی این دروازه‌بان از جمع آبی‌پوشان می‌گذرد. پارسال 28 خرداد بود که رحمتی به پیکان پیوست و در مصاحبه‌اش گفت نظری‌جویباری به عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه با 4، 5 دروازه‌بان مذاکره کرد و گفت رحمتی برای لیگ در استقلال نیست!

سوشا مكاني بعد از مذاكره با جويباري در مصاحبه با رسانه‌ها اظهار داشت: به من گفتند رحمتي را نمي‌خواهيم و تو شماره يك استقلال مي‌شوي، ولي ترجيح دادم به پرسپوليس بپيوندم. استقلالي‌ها محسن فروزان را گرفتند. دروازه‌باني كه بعد از مذاكره با باشگاه پرسپوليس گفت وقتي تيمم را انتخاب كردم، مي‌گويم طرفدار آبي هستم يا قرمز! و اما امسال پرويز مظلومي در روز عقد قرارداد با استقلال به آنها گفت با رحمتي تلفني به توافق رسيده و باشگاه سريع قرارداد او را تنظيم و رسانه‌اي كند تا بستر براي جذب ساير گزينه‌ها فراهم شود و اما در كمتر از 24 ساعت عليرضا بيرانوند در حوالي باشگاه استقلال مشاهده شد.

عباس كردنوري به عنوان عضو هيأت مديره صحبت ابتدايي را با بيرانوند انجام داده بود و مشخص شد جدا از جويباري و اميري در كميته نقل‌وانتقالات حتي كردنوري در هيأت مديره صاحب نظر است و پرويز مظلومي روزهاي سختي را در پيش دارد. درست مثل قضيه حسين علوي كه هيأت مديره استقلال در دوره قبلي سرمربيگري مظلومي نامش را به تيم او اضافه كرده بود.

ديروز مصاحبه‌اي از بهرام اميري منتظر شد كه تأكيد كرده بود با رحمتي مذاكره شده است اما اين دروازه‌بان به پرويز مظلومي گفته هيچ‌كس چه اميري و چه ديگران با او تماس نگرفته‌اند و با اين حرف‌ها در رسانه‌ها مشغول بازي دادن سايرين هستند. رحمتي به سرمربي استقلال گفته 3 تيم ديگر روزهاست منتظر جواب او هستند و 2 نفر در باشگاه استقلال از هر ترفندي براي جلوگيري از حضور مجددش در اين تيم استفاده مي‌كنند! خارج از اين بحث‌ها بايد ديد چطور در فوتبال به ظاهر حرفه‌اي ايران يك عضو كميته نقل‌وانتقالات به عينه خلاف نظر سرمربي رفتار و سرخود سياست‌هاي شخصي‌اش را پيگيري مي‌كند، اگر اين موضوع صحت داشته باشد، افشارزاده به عنوان مديرعامل استقلال بايد پاسخگو شود.