به گزارش پارس به نقل از ورزش سه اگر بخواهیم به اخبار متتشر شده در نشریه AS تکیه کنیم، باید جدایی راموس از رئال مادرید را قریب الوقوع بدانیم. مرد برجسته لادسمیا و کاپیتان دوم رئال مادرید، حالا نزدیک تر از همیشه به منچستریونایتد است و پس از 10 سال، قصد ترک رئال مادرید را دارد. 
جدایی او برای همه رئالی ها تقریبا غیرقابل تصور است اما مشکلات از کجا شروع شده است؟ راموس 29 ساله تا دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد. او در سن 31 سالگی، قراردادش با رئال به اتمام خواهد رسید اما در مذاکرات صورت گرفته بین ایجنت او (رنه راموس) و فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد که چند ماه گذشته صورت گرفت، راموس تقاضای 10 میلیون یورو حقوق سالیانه را مطرح کرد. 
او هم اکنون 5.5 میلیون یورو حقوق دریافت می کند. این در حالی است که پیشنهاد باشگاه، 7.5 میلیون یورو بوده است. در واقع 2.5 میلیون یورو اختلاف بین دو طرف، باعث بروز همه این مشکلات شده است. رئال مادرید می داند که در صورت قبول شرایط راموس، تمدید قرارداد با این بازیکن، سالیانه 20 میلیون یورو بصورت ناخالص هزینه به همراه خواهد داشت. 
پرز قصد ندارد برای بازیکنی که در پایان مدت قراردادش 31 ساله خواهد بود، اینچنین رقمی را هزینه کند. جالب اینجاست بدانید که رئال مادرید سالیانه نزدیک به 8 میلیون یورو به "15 عضو تیم مدیریت باشگاه"، بصورت خالص پرداخت می کند.مبلغی پایین تر از حقوق درخواستی برای یک سال از سوی سرخیو راموس.