به گزارش پارس به نقل از کاپکاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد گفت:شاید از گوشه و کنار پیشنهاداتی به من رسیده اما همانطور که گفتم وقتی وضعیتم مشخص نیست حتی نمی توانم به این پیشنهادات فکر کنم. 

بختیار رحمانی در خصوص شایعه مذاکره اش با استقلال اظهار داشت: من روحم هم از این شایعه خبر ندارد. نمی دانم از کجا به وجود آمده اما صددرصد دروغ است. جالب است که گفته اند مدیربرنامه هایم به باشگاه استقلال رفته اما من اصلا مدیربرنامه ندارم. نمی دانم این شایعات را چه کسانی می سازند.
وی افزود: هنوز تکلیف خدمت سربازی ام مشخص نیست. منتظرم در روزهای آینده مسئولان به من اعلام کنند که کارت معافیتم مورد قبول قرار گرفته یا اینکه باید به سربازی بروم. فکر می کنم تکلیف این موضوع در هفته آینده مشخص شود. اگر سرباز شوم که باید به یکی از تیم های نظامی بروم اما اگر اینطور نشد می توانم به پیشنهاداتم فکر کنم. 
هافبک سابق فولاد درباره اینکه پیشنهادی هم از تیم های لیگ برتری دریافت کرده یا خیر تصریح کرد: شاید از گوشه و کنار پیشنهاداتی به من رسیده اما همانطور که گفتم وقتی وضعیتم مشخص نیست حتی نمی توانم به این پیشنهادات فکر کنم. امیدوارم هر چه سریعتر مسئولان نظام وظیفه تکلیف مرا مشخص کنند. البته هر تصمیمی که بگیرند من روی چشمم می گذارم و از آن اطاعت می کنم. 
وی درباره وضعیتش بیان داشت: یک سال دوری از فوتبال برایم بسیار سخت گذشت اما همچنان تمرین می کنم و بدنم آماده است. مدتی هم با لطفی که کی روش به من داشت در تمرین تیم ملی حاضر شدم تا آمادگی ام بالاتر برود. امیدوارم باز هم بتوانم در لیگ برتر بازی کنم و به اوج برگردم.
رحمانی در پایان در خصوص وضعیت فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: یکسری تغییر و تحولات در باشگاه انجام شده که خیلی نمی خواهم درباره آنها صحبت کنم. من فقط خیر و صلاح باشگاه را می خواهم و امیدوارم اژدری زاده که جدیدا در راس مدیریت باشگاه قرار گرفته بتواند کار را بهتر از قبل پیش ببرد. به هر حال تغییر و تحولاتی که در فولاد رخ داده سیاست های باشگاه بوده اما باید قدر آدم هایی که سال های برای این تیم زحمت کشیدند را بدانیم. نفراتی همچون سعداوی، ابن قاسم و آل نعمه باید با روی خوش از این تیم ها جدا شوند نه اینکه با ناراحتی باشگاه را ترک کنند.