به گزارش پارس به نقل از تسنیم لوسیانو ادینیو مهاجم تاثیرگذار تراکتورسازی که فصل گذشته با 20 گل عنوان آقای گل چهاردهمین دوره لیگ برتر را بدست آورد با پیشنهاد مالی سنگین مورد توجه یک باشگاه قطری قرار گرفته است. پیشنهادی که در حد توان باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد با این بازیکن نیست. همین موضوع باعث شده مسئولان تراکتورسازی از بازگشت و تمدید قرارداد این مهاجم برزیلی ناامید شده و به دنبال جایگزین وی باشند.

در همین راستا تراکتوری‌ها با یک مهاجم خارجی که دارای پاسپورت آسیایی است و جزو سهمیه آسیایی باشگاه تراکتورسازی محسوب خواهد شد به توافق رسیده‌اند و برای امضای قرارداد و اعلام نام وی فقط توافقات نهایی مالی باقی مانده است.
دارا غزنوی عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: ادینیو به ما اعلام کرد از یک تیم قطری پیشنهاد خیلی بالایی دارد که پرداخت معادل آن پیشنهاد برای ما مقدور نیست بنابراین ما هم به دنبال گزینه خارجی جایگزینی در خط حمله تراکتورسازی هستیم که نه تنها از ادینیو کمتر نباشد بلکه شرایط بهتری هم از نظر کیفی و هم از نظر فیزیکی داشته باشد.
وی افزود: در این خصوص گزینه‌ای داریم که با وی مذاکره کرده‌ایم و توافقات اولیه هم صورت گرفته و اگر به توافقات نهایی مالی برسیم با او قرارداد خواهیم بست. این بازیکن با پاسپورت آسیایی برای ما بازی خواهد کرد و در واقع جزو سهمیه آسیایی ما محسوب می‌شود.