به گزارش پارس به نقل از فارس بهرام افشارزاده در گفت‌و گو با رادیو ورزش درباره حضور پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال گفت: ما با پرویز مظلومی قرارداد دو ساله بستیم اما بحث مالی با هم نکردیم. فعلا هم مجید صالح به عنوان دستیار افشارزاده انتخاب شده و در طول هفته سایر دستیارانش هم معرفی خواهند شد.

وی درباره اینکه آیا میرشاد ماجدی کماکان به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت می‌کند یا نه اظهار داشت: منصور پورحیدری مدیر فنی تیم است و مقوله سرپرست از این مسئله جداست اما قرار است پورحیدری یک سرپرست هماهنگ با خود انتخاب کند و برای همین تکلیف ماجدی هنوز مشخص نیست.

افشارزاده درباره حضور بهرام امیری و علی نظری جویباری در باشگاه استقلال اظهار داشت: این دو نفر مسئول نقل و انتقالات استقلال هستند و به این بخش آگاهی خوبی دارند البته نظری جویباری سال گذشته هم برای استقلال زحمت کشید و به ما کمک کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیستی که روز گذشته به عنوان لیست مازاد استقلال در رسانه‌ها منتشر شد افزود: من این لیست را تائید نمی‌کنم چرا که انتشار این اسامی برای حاشیه‌سازی است و تا زمانی که بررسی دقیق صورت نگیرد چنین لیستی وجود ندارد بخصوص درباره وحید طالبلو و امیرحسین صادقی.

افشارزاده در مورد شروع تمرینات استقلال هم افزود: از روز چهارشنبه تمرینات استقلال آغاز می‌شود چرا که باید تیم آماده‌ای داشته باشیم چون استقلال سال گذشته از همین ناآمادگی ضربه خورد.

وی درباره کمک مالی وزارت ورزش به باشگاه استقلال هم افزود: وزارت ورزش به ما قول داده تا برای شروع کار به ما کمک کند. طی امروز و فردا هم امیدوارم این پول به دست ما برسد چرا که برای جذب بازیکن نیاز به پول داریم.

افشارزاده در مورد این شایعه که گفته می‌شود پرویز مظلومی انتخاب وزارت ورزش است افزود: چنین مسئله‌ای درست نیست و این موضوع را برخی رسانه‌ها از خودشان نوشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان درباره اینکه از قول مسعود معینی عنوان شد که مظلومی در لیست مربیان  استقلال نبوده افزود: معینی دیروز به دلیل مشکل شخصی که داشت به جلسه نیامد و باید بگویم که مظلومی انتخاب هیات مدیره است و خود معینی هم گفت که چنین حرفی نزده است.