به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیایگور استیماچ در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه استقلال داشت، به بن‌بست رسید زیرا درخواست‌های مالی طرفین، هیچ نزدیکی‌ای به یکدیگر نداشت.

اين مربي كروات بر اساس پيشنهادي كه به باشگاه استقلال ارائه داد، خواستار دريافت 300 هزار دلار به عنوان دستمزد شد، ضمن اينكه ماليات را هم باشگاه استقلال بايد بپردازد كه مبلغ ماليات هم بر اساس غيرايراني بودن و رقم قرارداد او، قابل توجه خواهد بود. استيماچ يك منزل مسكوني، همراه با ماشين و راننده، بليت‌هاي رفت و برگشت و همين طور تلفن همراه نيز درخواست كرده كه البته براي يك مربي حرفه‌اي، عادي است و انتظار عجيبي به نظر نمي‌رسد اما با توجه به شرايط مالي باشگاه استقلال، برآورده كردن اين درخواست‌ها سخت و تا حد بسياري غيرممكن به نظر مي‌رسد.

اگر همه درخواست‌هاي استيماچ را به علاوه 300 هزار دلار دستمزد او كنيم، به رقمي نزديك به 400 هزار دلار مي‌رسيم. البته با توجه به قانون جديد وزارت ورزش مبني بر اينكه هيچ فدراسيون و باشگاهي نمي‌تواند ماليات بازيكن و مربي خارجي خود را بپردازد، استقلال در صورت پذيرفتن ماليات بايد اين رقم را به قرارداد او اضافه كند تا در ظاهر خود استيماچ مالياتش را بپردازد.

اگر نزديك چنين شرايطي براي دستيار اين مربي كروات هم در نظر بگيريم، در مجموع به رقمي حدود 150 هزار دلار مي‌رسيم كه يعني آمدن استيماچ و گروهش حدود 550 هزار دلار آب مي‌خورد! پولي كه بعيد است باشگاه استقلال با توجه به بدهي‌هاي قبلي و درآمدهاي بعدي، توانايي پرداخت آن را داشته باشد. دردسر بزرگ‌تر اين است كه استيماچ يك‌سوم دستمزد خود و دستيارانش را نقد مي‌خواهد.