به گزارش پارس به نقل از کاپ کاپیتان استقلال گفت:من هم به عنوان کاپیتان استقلال مثل هواداران خوشحالم که بالاخره سرمربی مشخص شد.
رضا عنایتی در رابطه با توافق پرویز مظلومی برای سرمربیگری استقلال، وضعیت خودش برای ادامه حضور در این تیم و مسائل مختلف پیرامون آبی پوشان برای لیگ پانزدهم صحبتهایی را انجام داد که ماحصل آنرا در ادامه می خوانید:
* به نظر می رسد بالاخره تکلیف سرمربی استقلال مشخص شده و پرویز مظلومی فصل آینده روی نیمکت می نشیند؟
به هر حال انتخاب سرمربی باید یک پروسه ای را طی می کرد تا باشگاه به گزینه مورد نظر خود برسد. من هم به عنوان کاپیتان استقلال مثل هواداران خوشحالم که بالاخره سرمربی مشخص شد و حالا استقلال می تواند برای فصل بعد کارش را شروع کند.
* فکر می کنی مظلومی در استقلال موفق می شود؟
قطعا آرزوی قلبی من و تمام استقلالی همین است. فکر می کنم مظلومی الان انگیزه بالایی دارد تا بتواند در استقلال موفق باشد.
* در روزهای اخیر با او صحبتی داشته ای؟
خیر. نمی دانستم که قرار است مظلومی سرمربی شود و اگر لازم باشد در روزهای آینده با او صحبت می کنم. به هر حال انشاالله که این انتخاب به سود استقلال باشد و یک فصل خوب در انتظار ما باشد.
* به نظرت همین حالا هم استقلال از سایر تیمها عقب نیفتاده است؟
فکر نمی کنم هنوز از نظر تمرینی از تیمهای دیگر عقب باشیم. خیلی از تیمها تمرینات خود را شروع نکردند و برخی نیز به صورت نصف و نیمه این کار را کرده اند. تمام نگرانی ما این بود که استقلال بلاتکلیف بماند اما این اتفاق را به فال نیک می گیریم.
* دوره قبلی که مظلومی در استقلال بود، تو حضور نداشتی. به عنوان کاپیتان می توانی رابطه خوبی با او برقرار کنی؟
در سالهایی که مظلومی سرمربی استقلال بود، من در صبا بودم. رابطه من با هیچ کدام از تیمهای لیگ برتری بد نیست. امیدوارم که اگر قسمت شد و با مظلومی کار کردیم، تجربه خوبی را با هم پشت سر بگذاریم.
* یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داری. اگر سرمربی جدید تو را نخواهد چه واکنشی خواهی داشت؟
مظلومی به عنوان سرمربی مختار است که بازیکنان استقلال را بررسی کند و بنا بر شرایط تاکتیکی تیمش بازیکنان مورد نظرش را برگزیند. به هر حال بعد از ناکامی ها اولین نفری که مورد هجمه قرار می گیرد، سرمربی است و به همین دلیل هر سرمربی دوست دارد بازیکنان مورد نظرش در تیم حضور داشته باشند. اگر توانستم یک فصل دیگر در استقلال بمانم که چه بهتر چون می خواهم با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم اما اگر من جزو برنامه های مظلومی نبودم، بدون هیچ حرف و حدیثی جدا می شوم.
* برخی از کارشناسان معتقدند که بیش از نیمی از تیم فصل گذشته استقلال باید تغییر کند؟
این خنده دارترین حرفی است که آدم می تواند بشنود. البته در فوتبال ایران از این حرفها زیاد می شنویم. به نظرم نهایتا 5،‌ 6 تغییر بیشتر نمی توانیم در استقلال داشته باشیم. یک به یک بازیکنان استقلال دارای یک کیفیت خوب هستند و هر مربی دوست دارد آنها را داشته باشد. به هر حال باید نقاط ضعف تیم پوشش داده شود. در هر صورت اینکه بیشتر تیم بخواهد تغییر کند، جوکی است که برخی ساخته اند.
* در یک ماه اخیر افشارزاده از تو به عنوان کاپیتان استقلال مشورتی گرفت؟
بله، چند بار با افشارزاده به صورت تلفنی صحبت کردیم. البته حتی خود افشارزاده هم تکلیفش را نمی دانست و 5، 6 روز است که باشگاه به یک ثبات رسیده و اعضای هیات مدیره مشخص شده اند. افشارزاده پیگیر کارهای باشگاه است اما دستش خالی است.
* تکلیف مطالبات فصل گذشته بازیکنان از باشگاه چه شد؟
هیچ اتفاقی رخ نداد. باشگاه می گوید پول نداریم و الان هم اگر پولی داشته باشد برای فصل بعد خرج می کند. این طلبهایمان هم پیش همان پول های قبلی رفت که باید از باشگاهها می گرفتیم. این یک نقطه ضعف بزرگ برای کمیته انضباطی است که به جای اینکه به لیگ نظم بدهد، شرایط را بدتر می کند.