به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی تغییر و تحولات اخیر مدیریتی باشگاه پرسپولیس واکنش‌های متفاوتی را دربر داشت اما عکس‌العمل محمود خوردبین نیز در نوع خود جالب بود. به نظر می‌رسد سرپرست قدیمی پرسپولیس با محمدحسین نژادفلاح رابطه خوبی نداشته و این اواخر مشکلات فراوانی با یکدیگر داشته‌اند. باور نمی‌کنید مصاحبه ما با محمود خوردبین را بخوانید.

شنيديم از جدايي نژادفلاح ابراز رضايت كرديد؟!
نه تنها رضايت دارم بلكه به مردم، طرفداران پرسپوليس، شما رسانه‌ها و همه ايران تبريك مي‌گويم!

چرا به ما تبريك مي‌گوييد؟
رفتن اين آقا براي همه ورزشي‌ها جاي تبريك دارد. اتفاقاً همين فردا كارمندان باشگاه پرسپوليس هم بابت رفتن نژادفلاح جشن مي‌گيرند!

چطور؟!
از بس كه مغرور بود. احترام هيچ‌كس را نگه نمي‌داشت. به من با موي سپيد احترام نمي‌گذاشت. پشت‌ سر من حرف‌هايي زده كه خجالت مي‌كشم آن را بر زبان بياورم!

(با كنجكاوي) مگر چه حرفي زده است؟
اصلاً شرم دارم كه عنوان كنم اما تهمتي به من زده كه جاي شكايت دارد. او نزد يكي از مديران سابق پرسپوليس پشت ‌سر من حرف زده ولي... واقعاً براي او متأسفم.

حالا علي‌اكبر طاهري خيلي بهتر از نژادفلاح است؟
حداقل اينكه بزرگ‌تر و كوچك‌تر سرش مي‌شود. من بي‌احترامي از آقاي طاهري نديدم. مرد باسوادي است و هر زمان به در اتاقش مراجعه مي‌كردم با احترام برخورد مي‌كرد، در حالي كه نژاد فلاح اين‌طور نبود.

واضح‌تر مي‌گوييد؟
قبل از سفر به عربستان براي هماهنگي‌هاي لازم و تأييد اسامي به دفتر نژادفلاح رفتم ولي مرا حواله داد به دفتر معاون خودش در حالي كه هر كس از گرد راه مي‌رسيد به حضور مي‌پذيرفت.

منظورتان همان سفر براي بازي با الهلال است؟
بله، همان سفري كه آقاي نژادفلاح دوستان و آشنايان خود را برد. يكي از اقوام و فاميل او هم با ما به عربستان آمد و حالا پول همان پرواز تيم و فاميلش را نمي‌دهد. طفلكي كارمند شركت هواپيمايي زاگرس در آستانه اخراج است. چرا شما كه مسلمان هستي و ادعاي مسلماني داري پول اين بدبخت را نمي‌دهي؟ چرا به من تهمت مي‌زني؟! (با حرارتي بيشتر اضافه مي‌كند) پول هتل هم نداشتيم. براي 5 ميليون تومان پشت در هتل مي‌مانديم و وقتي هم با آقا تماس مي‌گرفتيم هميشه مي‌گفت برويد همه چيز پاي من!

يعني با اعتبار نژادفلاح در هتل‌ها به شما اتاق نمي‌دادند؟
نه! به اعتبار سال‌ها فعاليت من محمود خوردبين به ما اتاق مي‌دادند و آخر سر... مطمئن باشيد اگر نژادفلاح مي‌ماند فصل بعد پرسپوليس به دسته پايين‌تر سقوط مي‌كرد!

خيلي دل پري داريد! حالا قرار است شنبه تمرينات پرسپوليس آغاز شود؟ 
انشاءا... از فردا (شنبه) تمرين را شروع مي‌كنيم.

فكر مي‌كنيد چنددرصد بچه‌ها بدون تسويه‌حساب و قرارداد سر تمرين بيايند؟
مي‌آيند، پرسپوليس بچه‌هاي بامعرفتي دارد. همين‌جا به هواداران هم اعلام مي‌كنم غصه نخورند چون خبرهاي خوبي در راه است.

تبریک خوردبین بابت برکناری نژادفلاح!
مصاحبه دیروز سرپرست باشگاه پرسپولیس نشان‌دهنده اوج صمیمیت بین مدیران و اعضای این باشگاه است. محمود خوردبین حالا که نژادفلاح دیگر پستی در باشگاه ندارد، به خوبی از خجالت قائم‌مقام پیشین پرسپولیس درآمده و می‌گوید: «به نظر من عملکرد نژادفلاح اصلاً خوب نبود. در زمان او مشکلات زیادی داشتیم؛ یعنی کل تیم با نژادفلاح مشکل داشتند. نژادفلاح به عنوان مدیر باشگاه هیچ‌گاه کارها را در زمان خود انجام نمی‌داد. در مجموع برکنار شدن نژادفلاح را به تمام پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم!» خوردبین برای آنکه نشان دهد نژادفلاح هیچ محبوبیتی در پرسپولیس نداشته، از بازیکنان هم مایه می‌گذارد: «هیچ‌کدام از بازیکنان، نژادفلاح را قبول نداشتند، چون نتوانست آن‌طور که باید و شاید برای پرسپولیس کاری انجام دهد. ما در زمان نژادفلاح همیشه برای سفر، تهیه بلیت و هتل مشکل داشتیم. کارمند یک شرکت هواپیمایی به ما برای خرید بلیت هواپیما 120 میلیون کمک کرد اما نژادفلاح پول این فرد را نداد تا از کار بیکار شود!»