به گزارش پارس به نقل از تسنیم مدیریت باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در اولین فرصت کمیته فنی این باشگاه را معرفی کند تا این کمیته درباره انتخاب بازیکنان جدید و اینکه چه نفراتی در تیم بمانند با برانکو جلسه بگذارد.

این در حالی است که جعفر کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم تاکید کرده بود به احتمال خیلی قوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را نفراتی تشکیل می‌دهند که در دوره قبل مدیریت علی‌اکبر طاهری در این باشگاه، فعالیت داشتند. جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، علی‌اکبر طاهری، مصطفی قنبرپور و حسین عبدی اعضای کمیته فنی قبلی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و شاید یکی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس به این نفرات اضافه شود.
* برانکو ایوانکوویچ ساعت 5:50 صبح فردا (جمعه) به تهران می‌رسد و قرار است مهران بهرامی دبیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از این باشگاه به استقبال وی برود.
* با وجود اینکه محمد‌حسین نژادفلاح روز چهارشنبه (گذشته) احکام مربیان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس را صادر کرد، احتمال اینکه تغییراتی را در کادرفنی این تیم‌ها ببینیم وجود دارد.
* صبح روز شنبه آینده اولین نشست علی‌اکبر طاهری با برانکو برگزار خواهد شد و سرمربی پرسپولیس برنامه‌های خود را این بار به سرپرست جدید باشگاه ارائه خواهد داد.