به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:ما که تا آخرین لحظه حضور داشتیم از قلعه نویی حمایت کردیم و این همه فشار روزنامه ها را نیز به جان خریدیم.

بهرام افشارزاده در خصوص انتخاب هیات مدیره اظهار داشت: به نظرم انتخاب هیات مدیره خیلی خوبی صورت گرفت. باید یک برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد چون تا انتخاب سرمربی ما زمان خیلی کمی داریم.
وی ادامه داد: باید همان انسجامی که در هیات مدیره قبلی بود در این هیات مدیره هم وجود داشته باشد. ما 40 روز بیشتر تا آغاز مسابقات فرصت نداریم و باید در کمترین وقت اقدامات نهایی را انجام دهیم. 
مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره که آیا خودش به عنوان مدیرعامل در استقلال حضور دارد، خاطرنشان کرد: من از نفر پنجم اطلاع کاملی ندارم. از دکترسجادی هم نپرسیدم ولی تا آنجا که بتوانم به این مجموعه کمک می کنم. با توجه به مشغله ای که در وزارت ورزش دارم فرصت زیادی برای کارهای استقلال ندارم. 
افشارزاده در خصوص اینکه پیش از این گفته بود سبک دست استقلال را 3 ساله اجاره کرده ولی اکنون در هیات مدیره حضور ندارد، بیان داشت: من نگفته بودم اجاره کرده و از حرف هایم بد برداشت شده است. در خصوص سبک دست از دکترسجادی سوال بپرسید.
وی درباره اینکه گفته می شود این هیات مدیره با نظر قلعه نویی چیده شده و مخالفان وی از هیات مدیره رفته اند تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. ما که تا آخرین لحظه حضور داشتیم از قلعه نویی حمایت کردیم و این همه فشار روزنامه ها را نیز به جان خریدیم. هیچ کس در هیات مدیره قبلی مخالف قلعه نویی نبود.
مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا دکترسجادی اعضای هیات مدیره را در حاشیه رقابت های شمشیربازی معرفی کرده عنوان کرد: احتمالا خبرنگارانی که آنجا حضور داشتند دکترسجادی را دوره کردند. او گناهی ندارد. خبرنگاران سوال پرسیده اند و او هم جواب داده است. 
افشارزاده در پایان در خصوص تساوی تیم ملی مقابل ترکمنستان گفت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد. این تیم جوان شده و نیاز به زمان دارد.