به گزارش پارس به نقل از فارس علیرضا منصوریان در مورد جلسه‌اش با مسئولان نفت گفت: باشگاه نفت با حضور من در استقلال مخالفت کرد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز 2 مبحث هواداران 20 میلونی استقلال و ادامه حضور نفت در آسیا مطرح شد.

منصوریان افزود: تا ظهر فردا بیانیه ‌ای را از خودم صادر می‌کنم تا اتفاقاتی را که در این چند روز اخیر در این حوزه افتاد را پوشش دهیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه آیا بحث حضور در استقلال منتفی شد، گفت: این مباحث به آن شدت و حدت که در رسانه‌ها مطرح شده بود، نبود. ضمن اینکه من اعلام کردم که در استقلال به فوتبال معرفی شده و در نفت به عنوان مربی مطرح شدم. ضمن اینکه در جلسه امروز نیز خیلی راحت با اعضا صحبت کردم.

منصوریان افزود: من تا فردا صبح بیانیه رسمی صادر خواهم کرد زیرا احساس می‌کنم کش و قوس این مسئله بسیار زیاد شده است و اگر این موضوع ادامه پیدا کند هم به شخصیت نفت لطمه وارد می‌شود و هم به استقلال که در آن بزرگ شده‌ام.

وی ادامه داد: فضا به گونه‌ای شد که اگر این موضوع ادامه یابد به هر دو تیم لطمه وارد می‌شود. تمام حرف‌های خود را فردا در بیانیه‌ام خواهم زد که گفته‌ام در یک نقطه خودم تمام چیزها را قطع خواهم کرد. باید بگویم که باشگاه نفت هم در این زمینه دست مرا باز گذاشته است. 

سرمربی فصل گذشته نفت یادآور شد: منصوریان متعلق به استقلال است و پروسه سرمربی‌گری خود را هم مدیون باشگاه نفت است اما این فضای چشم‌انتظار نباید وجود داشته باشد. این مهم است که منصوریان چه در استقلال و چه در نفت فعالیت کند وظیفه‌اش خدمت کردن است.

منصوریان تاکید کرد: امروز طبق قول و قرارهایی که داشتیم در باشگاه نفت حاضر شدم و آمدم تا راهکارهایی برای آینده در نظر بگیریم.