به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی مطلب امروز را با این توضیح آغاز می‌کنیم که برانکو هیچ لیستی به صورت مکتوب در اختیار محمدحسین نژادفلاح نگذاشته و همه چیز را به پس از بازگشت به ایران موکول کرده است اما بنا بر گفته منابع آگاه، لیست خریدهای سرمربی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات آماده شده که به شرح زیر است:
سوشا مي‌ماند، گلر خارجي هم مي‌آيد
برانكو از عملكرد سوشا مكاني نسبتاً راضي است اما شنيديم دنبال جذب يك گلر خارجي است. ظاهراً هيچ يك از دروازه‌بانان داخلي نتوانسته‌اند نظر مرد كروات را جلب كنند و رقيب مكاني در فصل آينده يك سنگربان خارجي خواهد بود.

سيدجلال حسيني
سيدجلال حسيني يك مدافع باتجربه است كه همواره در فصل نقل و انتقالات بهترين تصميم را مي‌گيرد. او هميشه سعي مي‌كند بالاترين قرارداد را ببندد و ابتدا به ساكن در نظر برانكو نبود اما پس از حضورش در باشگاه و اطلاعاتي كه نزديكان مرد كروات به او دادند، خواهان عقد قرارداد با سيدجلال حسيني شد.

مهرداد جماعتي يا ميثم مجيدي
برانكو معتقد است در فوتبال روز دنيا تيمي موفق است كه مدافعان كناري رونده و قدرتمندي داشته باشد. سرمربي كروات پس از مطالعات و تحقيق فراوان به اين نتيجه رسيد كه مهرداد جماعتي مي‌تواند گمشده پرسپوليس در سمت چپ خط دفاعي اين تيم باشد. بازيكن تكنيكي فولاد خوزستان اولويت برانكو است و چنانچه به هر دليلي اين بازيكن به پرسپوليس نيايد، آن‌گاه با ميثم مجيدي مذاكره مي‌شود. يادآوري مي‌شود مجيدي همان بازيكني است كه حميد درخشان هم براي نيم‌فصل دوم او را مي خواست اما استقلال خوزستان رضايتنامه‌اش را صادر نكرد.

رامين رضاييان
هرچند رامين رضاييان در فهرست عليرضا منصوريان و استقلالي‌ها هم قرار دارد اما اين بازيكن به نزديكان خود گفته دلش مي‌خواهد به پرسپوليس برود! او قادر است در دو پست مدافع و هافبك راست بازي كند و تبحر خاصي هم در زدن ضربات ايستگاهي دارد و برانكو اصرار دارد به هر قيمت ممكن رضاييان را پرسپوليسي كند البته در مورد رامين رضاييان شنيده مي‌شود او از سپاهان اصفهان هم پيشنهاد دارد!

هافبك دفاعي خارجي
نظر به اينكه احمد نوراللهي كتف مصدوم خود را جراحي كرده و به احتمال فراوان 5 يا 6 هفته ابتدايي ليگ پانزدهم را از دست مي‌دهد، برانكو در نظر دارد يك هافبك دفاعي خريداري كند البته مهرداد كفشگري نيز هنوز يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد اما با توجه به اعتقاد ويژه(!) برانكو به سيستم 1-3-2-4 و استفاده از دو هافبك دفاعي، مرد كروات تصميم گرفته هرچه زودتر يك هافبك دفاعي خارجي خريداري كند. ظاهراً هافبك دفاعي خوبي در داخل ايران چشم برانكو را نگرفته است.

مهاجم خارجي
آمار گلزني خط حمله پرسپوليس در ليگ چهاردهم پايين بود و بر همين اساس به دنبال جذب يك فوروارد چهارچوب‌شناس خارجي است. برانكو معتقد است تيمش خلق موقعيت مي‌كند اما در زدن ضربات آخر مشكل دارد و اين نقصان با خريد مهاجم خارجي مرتفع خواهد شد.

تأكيد برانكو بر حفظ طارمي
همان‌طور كه پيش‌تر نوشتيم، مهدي طارمي ابتداي فصل بندي در قرارداد خود گنجاند تا در صورت بالا رفتن تعداد بازي‌اش در پرسپوليس در پايان فصل بتواند از اين تيم جدا شود! ظاهراً قرارداد اين مهاجم بوشهري 2 ساله است اما همين تبصره مشكلاتي براي سرخپوشان به وجود آورده است. مسئولان باشگاه به تازگي دست به كار شده و از سازمان ليگ بابت وجاهت داشتن يا نداشتن تبصره قرارداد طارمي استعلام گرفته‌اند. گفته مي‌شود برانكو به شدت سبك بازي مهدي طارمي را دوست دارد و به همين دليل تأكيد ويژه‌اي دارد كه اين مهاجم بوشهري در پرسپوليس حفظ شود. اين در حالي است كه طارمي بعد از بازي با الهلال در عربستان با يكي از مديران باشگاه پرسپوليس به مشكل برخورده بود!

توضيح ضروري: لازم به ذكر است براي جلوگيري از سوءاستفاده از دلالاني كه بازيكن خارجي به ايران مي‌آورند، با وجود آگاهي، از آوردن اسم گزينه‌هاي آن طرف آبي برانكو خودداري ورزيديم.

اصرار برانكو به اردوي كرواسي
هر چند گفته مي‌شد اردوي خارجي سرخپوشان براي فصل بدنسازي به پايان رسيده اما شنيديم برانكو اصرار به سفر پرسپوليس به كرواسي دارد. از آنجايي كه اغلب تيم‌هاي مطرح باشگاهي دنيا در فصل تابستان به اروپاي مركزي مي‌روند، برانكو نيز به مسئولان پرسپوليس اعلام كرده، فصل بدنسازي را در كرواسي يا حتي‌المقدور در مجارستان برگزار كنند. ناگفته نماند اغلب تيم‌هاي ايراني ترجيح مي‌دهند به تركيه بروند اما كرواسي در گرما، جاي مناسب‌‌تري به نظر مي‌رسد.