به گزارش پارس به نقل از فارس در حالی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است 29 خرداد وارد تهران شود اما بلیت برگشت او به ایران هنوز تهیه نشده و قرار است بلیت سرمربی پرسپولیس به همراه سه دستیار او امشب و یا نهایتا فردا صادر شود.

*قرار بود تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه 30 خرداد آغاز شود اما به احتمال فراوان شروع تمرینات سرخپوشان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر پانزدهم با 2 ، 3 روز تاخیر آغاز خواهد شد آنهم به این دلیل که برانکو پس از بازی‌اش به ایران باید جلسه‌ای با محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس برگزار کند و مشخص شود که کدام بازیکنان باید در تمرین حاضر شوند و کدام بازیکنان دیگر جایی در تیم نخواهند داشت.

*سید مهدی سید صالحی مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس امروز به محل این باشگاه رفت تا مشکلات مالی‌اش را برطرف کند همچنین افشین اسماعیل‌زاده هافبک نیمکت نشین پرسپولیس در فصل گذشته هم امروز به باشگاه رفت تا وضعیتش برای سال آینده را مشخص کند. البته امروز مدیر برنامه‌های فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس هم به باشگاه آمد تا از آخرین وضعیت این بازیکن مطلع شود.

*در حالی که گفته می‌شود برانکو هنوز دریافتی از پرسپولیس نداشته اما قرار است طی فردا یا پس فردا و در صورت تامین شدن منابع مالی بخشی از مطالبات مالی این مربی کروات به وی پرداخت شود. هر چند که اگر برانکو پولی هم از پرسپولیس نگیرد روز جمعه به تهران خواهد آمد چرا که در صورتی که او به ایران نیاید و اختلافش با باشگاه پرسپولیس به جاهای باریک کشیده شود به دلیل ترک محل کار باشگاه پرسپولیس می‌تواند حتی مشکلاتی را برای برانکو به وجود بیاورد. گفتنی است؛ در جلسه تلفنی روز گذشته برانکو و نژادفلاح که از طریق رضا چلنگر انجام شد مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس از صبوری برانکو بابت تاخیر در دریافت پول تشکر کرد.

*با حضور محمد پنجعلی در سمت مسئول تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس جلساتی در باشگاه برگزار شد تا هر چه سریعتر مربیان تیم پایه پرسپولیس مشخص شوند. در همین خصوص مجید پروین در سمت سرمربی‌گری تیم جوانان ابقا شد و درباره سایر مربیان تیم‌های پایه هنوز جمع‌بندی قطعی صورت نگرفته اما گفته می‌شود مجید نائینی شانس زیادی برای رسیدن به نیمکت تیم امید پرسپولیس دارد که در صورت انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم امید این احتمال وجود دارد که مجتبی محرمی دستیارش شود چرا که این دو پیش از این سابقه همکاری در تیم امید پرسپولیس را داشته‌اند.

*از نادر باقری و بهروز سلطانی به عنوان گزینه‌های مربی دروازه‌بانان تیم‌های پایه پرسپولیس نام برده می‌شود به این صورت که این دو مربی در چهار تیم پایه پرسپولیس فعالیت کنند هرچند که احتمال دارد یک مربی دروازه‌بانان دیگر هم به جمع این دو نفر بپیوندد.

*بهروز رهبری‌فرد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم امروز به باشگاه پرسپولیس آمد. گفته می‌شود محور صحبت‌های او با نژاد فلاح انتخابش به عنوان مربی تیم پایه پرسپولیس است. موضوعی که البته قطعیت آن هنوز مشخص نشده است.