به گزارش پارس به نقل از کاپ هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من معمولا در فصل نقل و انتقالات به هیچ کس زنگ نمی زنم.

میثم بائو درباره شرایطش با استقلال خوزستان اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. باشگاه استقلال خوزستان مشکلات زیادی دارد، مدیرعامل مشخص نیست و تکلیف سرمربی نیز غیر معلوم است. خداراشکر که در مدت حضورمان توانستیم عملکرد خوبی بر جای بگذاریم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. برای سال آینده نیز باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با عبدالله ویسی درباره آینده حرف زده است، بیان داشت: خیر، من معمولا در فصل نقل و انتقالات به هیچ کس زنگ نمی زنم. اگر کسی مرا قابل بداند و بخواهد تماس می گیرد تا درباره آینده صحبت کنیم.  البته تکلیف خود ویسی هم مشخص نیست. امسال استقلال خوزستان احتمالا با کسر بودجه مواجه می شود.
هافبک سابق تراکتورسازی درباره شکایتش از این باشگاه عنوان کرد: مدت زیادی است که از تراکتورسازی شکایت کرده ام. من چند بار با مدیران قبلی باشگاه تراکتورسازی و آقای نظمی صحبت کردم اما آن ها کاری انجام ندادند که هیچ، به جای اینکه من شاکی شوم، آن ها شاکی شدند! من در این شرایط از تراکتورسازی شکایت کردم.
بائو افزود: برایم جالب بود که وکیل باشگاه در کمیته انضباطی یکسری دروغ سر هم کرده بود تا مثلا پول مرا ندهند. گفته بودند من در فرودگاه امارات دعوای شدیدی به خاطر نگرفتن پولم به راه انداخته ام و کار به جایی کشیده که پلیس های فرودگاه جلویم را گرفته اند! یا در جایی دیگر گفته بودند من به دفتر مدیرعامل رفتم و با فحاشی و داد و فریاد میز مدیرعامل را جابه جا کرده ام! این رفتارها واقعا جای تاسف دارد.
وی در پایان گفت: تیم تراکتورسازی در آن سال قهرمان حذفی شد و سهمیه آسیایی گرفت اما همان سال بازیکنان 20 درصد جریمه فنی شدند! آیا این موضوع خنده دار نیست؟