به گزارش پارس به نقل از کاپ مترجم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو بدان معنی نیست که وی برای بازگشت به ایران شرط گذاشته باشد.

رضا چلنگر در خصوص اینکه گفته شده برانکو، پرسپولیس را تهدید به شکایت به فیفا کرده اظهار داشت: من روز گذشته متوجه این موضوع شدم و امروز جلسه ای را به همراه محمد حسین نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس برگزار کردیم که در این جلسه قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت و گوی تلفنی را با برانکو برقرار کرد و از همین جا اعلام می کنم برانکو از طریق من هیچ نامه ای را به باشگاه پرسپولیس نفرستاده است و اگر قرار بود نامه ای به باشگاه زده شود مطمئنا باید از طریق من این کار انجام می شد.
وی در خصوص اظهارات نژادفلاح مبنی بر اینکه تنها از طریق شما با برانکو ارتباط برقرار نمی کند بیان داشت:  دقیقا همین طور است و برانکو ایوانکوویچ به جز من از طریق کریم باقری، محمود خوردبین و اشخاص دیگر هم با باشگاه پرسپولیس در ارتباط است.
مترجم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی قرار است برانکو به ایران بازگردد خاطرنشان کرد: بعد از صحبت نژادفلاح و برانکو ایوانکوویچ قرار شد باشگاه پرسپولیس برای روز پنجشنبه یا جمعه بلیت سرمربی سرخپوشان و دستیارانش را تهیه کند تا آنها روز جمعه به ایران بازگردند. 
وی درباره مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: در صحبتی که نژادفلاح با برانکو داشت قرار شد تا سه روز آینده قائم مقام باشگاه مطالبات برانکو را پرداخت کند.
مترجم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کمپ تیم پرسپولیس در اروپا از سوی باشگاه مشخص شده تصریح کرد: برانکو قبل از رفتن در روز 22 اردیبهشت برنامه کامل اردوی پیش از فصل را به نژادفلاح داده بود. او سه کشور مجارستان، اسلوونی و کرواسی را برای اردوی پیش فصل برگزیده بود که حالا باید ببینیم باشگاه پرسپولیس کدام یک از این سه کشور را می تواند برای کمپ آماده سازی که قرار است روز اول تیر ماه آغاز شود رزرو کند.
چلنگر درباره فهرست بازیکنان ارائه شده توسط برانکو توضیح داد: در صحبتی که امروز برانکو با نژادفلاح داشت مشخص شد سرمربی سرخپوشان پیش از ترک ایران فهرست مد نظرش را به برانکو ایوانکوویچ داده و فقط به خاطر اینکه این فهرست محرمانه باشد و قائم مقام باشگاه در سکوت خبری کارها را پیش ببرد به همین دلیل  اعلام شده بود فهرستی از سوی برانکو داده نشده اما امروز در جلسه مشخص شد این فهرست در اختیار نژادفلاح است و وی با توجه به نظر برانکو دنبال جذب بازیکنان مد نظر وی است.