به گزارش پارس به نقل از فارس، منصور قنبرزاده در مورد اینکه سرانجام علیرضا منصوریان در باشگاه نفت خواهد ماند یا خیر،‌ گفت: توضیح خاصی دیگر ندارم و همان صحبت‌هایی که از جانب من و مدیر رسانه‌ای تیم در سایت باشگاه منتشر شد به نظرم کفایت می‌کند.

وی افزود: با این حال یک بار دیگر تأکید می‌‌کنم که منصوریان برای ادامه کار در نفت توقعات بجایی داشت از جمله تقویت تیم با حضور سه چهار بازیکن طراز اول و حفظ بدنه تیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که این 4-3 بازیکن طراز اول چه کسانی هستند و آیا سابقه حضور در تیم ملی را دارند یا خیر،‌ گفت: تا رسیدن به توافق نهایی این اسامی محرمانه است و ما نیز از روز گذشته به صورت محرمانه مذاکرات خود را با این بازیکنان آغاز کردیم و با مدیر برنامه‌های یکی از این گزینه‌ها نیز به توافق 80 درصدی رسیده‌ایم.

وی تأکید کرد: مطمئنا اگر قرار باشد بازیکن جذب کنیم این بازیکن طراز اول خواهد بود و بازیکنی خواهد بود که بتواند در آسیا به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه نفت با بیان اینکه منصوریان چون با این باشگاه قرارداد دارد و او از لحاظ حقوقی سرمربی نفت محسوب می‌شود در مورد صحبت‌های انجام شده در جلسه چهارشنبه شب گفت: او در جلسه برنامه داد و بازیکنانی که می‌خواست را هم اعلام کرد و از نظر ما همه چیز قطعی است. منصوریان یکسری توقعات داشت که صددرصد درست بود.

وی ادامه داد: از جمله این توقعات حفظ بدنه تیم بود چرا که حدود 10 بازیکن ما در پایان فصل قراردادشان با ما به پایان می‌رسد و او از ما خواست تا حداقل 8 نفر از این تعداد حفظ شود و نام 4 بازیکن تراز اول برای حضور در نفت را هم به ما اعلام کرد و به طور خاص تمام اسامی را برای فصل بعد برای حضور در تیم نفت مشخص کرد.

قنبرزاده تأکید کرد: منصوریان گفت توقعم این است که اگر توقع دارید تیم نتیجه خوبی بگیرد از شما می‌خواهم تا این 4-3 بازیکن را جذب کنید. همچنین او از ما خواست تا پرداختی‌های بازیکنان و کادر فنی را صفر کنیم که البته این توقع به جایی بود چون باشگاه تعهد داده و طبق این تعهد با بازیکنان قرارداد بسته است.

وی افزود: برای ما بسیار ارزشمند بود که منصوریان در این جلسه هیچ توقع شخصی نداشت و تمام صحبت‌هایش در راستای منافع نفت بود و به همین منظور ما توقعاتش را تأیید کردیم ضمن اینکه روز گذشته در جلسه با هیأت مدیره این توقعات تأیید شد و به ما اعلام کردند که از سرمربی تیم به خاطر اینکه به فکر منافع تیم بوده است تشکر ویژه‌ای داشته باشند.

قنبرزاده گفت: قرارداد منصوریان برای فصل قبل قطعی است اما از گفتن مبلغ آن معذورم. هر چند که مبلغ آن مشخص است. خود منصوریان نیز در این مورد تقاضایی نداشت اما هیأت مدیره بنا دارد به دلیل زحمات زیادی که او کشید در این خصوص تعدیل مثبت به عمل بیاورد و این در حالی بود که منصوریان در این جلسه کلمه‌ای در این مورد با ما صحبت نکرد.