به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی امروز در مشهد آغاز شد که از جمله نکات مهم آن غیبت حمید سوریان و جنجال امید نوروزی پس از شکست مقابل مهدی زیدوند بود. 

علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره گفت: ما به تصمیم سوریان احترام می‌گذاریم. تماشاگران زیادی امروز آمده بودند تا کشتی او را ببینند اما سوریان ترجیح داد روی تشک حاضر نشود. از قبل اعلام کرده بودیم ملاک حضور کشتی‌گیران در تیم ملی مسابقات انتخابی است که سوریان در این رقابت‌ها شرکت نکرد. 

وی که با بخش خبری ساعت 18:45 شبکه 3 سیما صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که «آیا با این شرایط سوریان تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جهان در لاس‌وگاس همراهی نمی‌کند؟» عنوان کرد: بله اینگونه است. 

سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به حرکت امید نوروزی پس از شکست مقابل زیدوند که به تابلوهای تبلیغاتی لگد زد و با داور درگیر شد، گفت: از نظر ما نوروزی هم شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را از دست داده است.

رضایی خاطر نشان کرد: در نهایت این شورای فنی است که در این باره تصمیم می‌گیرد اما همانگونه که اعلام کردم، مسابقات انتخابی ملاک حضور در تیم ملی است.