به گزارش پارس به نقل از تسنيم حسن روشن در مورد اینکه نصرالله سجادی عنوان کرده بهرام افشارزاده به همراه کمیته‌ فنی باشگاه استقلال در حال صحبت با گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستند، اظهار داشت: کمیته‌ای که تحت عنوان معرفی سرمربی تشکیل دادند، هفته گذشته منحل شد، چرا که افشارزاده به ما اعلام کرد دست نگه داریم و قرار است سجادی همه کارها را تجزیه و تحلیل کند.
وی افزود: گزینه ما مربی خارجی بود و گفتیم در صورت عدم توافق با مربی خارجی، چند گزینه ایرانی را مدنظر قرار دهیم. وضعیت باشگاه مشخص نیست و شنیده‌ام هیئت مدیره جدید باید معرفی شود و افشارزاده هم تا 3 ماه به صورت موقت مدیرعامل باقی خواهد ماند.
عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود کار استقلال با علیرضا منصوریان تمام شده است، گفت: در این زمینه چیزی نشنیده‌ام و به سود منصوریان نیست در این مقطع سرمربی استقلال شود. استقلال تیم بزرگی است و امیر قلعه‌نویی با عنوان ژنرال و اینکه می‌گفتند بهترین مربی ایران است، نتوانست نتیجه بگیرد چه برسد به منصوریان که به تازگی مربیگری را آغاز کرده است.
«استقلال توسط قلعه‌نویی می‌چرخید و افشارزاده تا بخواهد جمع و جور کند، فصل به پایان رسید». روشن با بیان این جمله در مورد سایر گزینه‌های ایرانی تصریح کرد: مظلومی تجربه بیشتری دارد ولی دانشش نسبت به منصوریان کمتر است. برای هر مربی‌ای که قرار است هدایت استقلال را برعهده بگیرد، باید شرط و شروط گذاشته شود. به عنوان مثال اگر تیم در میانه جدول قرار گرفت، فلان قدر پول بگیرد و در صورت قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول مبلغ دیگری. این طور نباشد که مربی یک میلیارد بگیرد و تیم نتیجه هم نگیرد.
وی گفت: اوایل فصل گذشته به بازیکنان از سوی علی نظری جویباری معاون باشگاه قول‌هایی به بازیکنان داده شد که به نوعی با آنها بازی شد.