به گزارش پارس به نقل از تسنيم محمدحسین نژاد‌فلاح در پایان مذاکراه دو ساعته خود با سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول اینکه سیدجلال برای حل مشکل مالیاتی خود به باشگاه پرسپولیس نیامده بود، چرا که این مشکل او به باشگاه دیگر مربوط می‌شود.
وی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس خانه اول و آخر سیدجلال است و ما امروز سیدجلال خواهش کردیم که نزد ما آمده و در خصوص بازگشتش به تیم خوشحال کردن هواداران با او صحبت کنیم.
نژاد‌فلاح با تأکید بر اینکه در نشست دو ساعته‌اش با سیدجلال حسینی خیلی کم در مورد بازگشت او به پرسپولیس صحبت کرده است، یادآور شد: قسمت اعظم حرف‌های ما مسائل مربوط به تیم بود و نه خود سیدجلال. به هر حال باشگاه بزرگ پرسپولیس نیاز به این دارد که ما در مورد قراردادها با بازیکنان بزرگ صحبت کرده و حتی از آنها مشورت بگیریم.
وی خاطر نشان کرد: سیدجلال خودش می‌داند که چقدر به او ارادت داریم و از نظر من او امروز با دل و جان به پرسپولیس پیوست. ما با جذب حسینی با قدرت تمام وارد نقل‌وانتقالات شدیم و خیلی خوشحالیم که اولین خرید ما چنین بازیکن بزرگی است. در مذاکره با سیدجلال هیچ اختلافی بین طرفین وجود نداشت و امیدواریم پا قدم سیدجلال برای پرسپولیس خوب باشد.
وی خاطرنشان کرد: ما در اولین قدم با سیدجلال وارد مذاکره شدیم و انتقال او را قطعی کردیم. به هر حال چه از نظر کسوت و چه از نظر بزرگی بازیکن، حسینی در اولویت قرار داشت و با جذب او سعی کردیم آرزوی هواداران را که بازگشت این بازیکن به تیم بود، برآورده کنیم. من به شخصه ترجیح دادم اولین خریدمان یک بازیکن بزرگ باشد و انشاءالله با سیدجلال هفته آینده قرارداد نهایی را امضا خواهیم کرد. البته پرسپولیس در فصل بعد قهرمان است و انشاءالله با سیدجلال به این هدف‌مان خواهیم رسید.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در مذاکره با سیدجلال در خصوص مسائل مالی نیز صحبتی نکرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اطمینانی که بین دو طرف وجود داشت ما هیچ صحبتی در خصوص مسائل مالی نکردیم حتی من حاضرم قرارداد سفید را جلوی سیدجلال بگذارم تا او خودش مبلغ را تعیین کند. او نیز آنقدر به من اطمینان دارد که قرارداد سفید امضاکرده و تعیین رقم آن را به من بسپارد. واقعاً ما کدام بازیکن با کیفیت‌تر و بزرگتر از سیدجلال را می‌توانستیم در اولین اقدام به خدمت بگیریم. خوشبختانه سیدجلال آنقدر بازیکن فهمیده و حرفه‌ای است که به خوبی شرایط امروز پرسپولیس را درک می‌کند و او با پیوستنش به پرسپولیس همه هواداران را خوشحال کرد.
نژاد‌فلاح با تأکید بر اینکه سیدجلال خواسته هواداران درک کرد، یادآور شد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ جذب این تیم شوند من به هواداران قول دادم که حتی اگر یک روز دیگر در این باشگاه کار کنم به بهترین شکل به باشگاه پرسپولیس خدمت خواهم کرد. همه هدف من این است که تیم را برای قهرمانی ببندیم. در سال‌های اخیر خیلی تلاش شد تیم قهرمان شود اما در نهایت ما فقط به یک نایب قهرمانی رسیدیم اما امسال می‌خواهم تیم را به شکلی ببندم که فصل بعد قهرمان شود.
وی در پاسخ به این پرسش که مدت قرارداد سیدجلال حسینی چقدر خواهد بود، گفت: من از سیدجلال خواهش کردم که فوتبالش را با پرسپولیس تمام کند. با تمام احترامی که برای سیدجلال قائل هستم باید بگویم حق ندارد غیر از پرسپولیس در تیم دیگری بازی کند و باید فوتبال خود را در همین تیم به پایان برساند.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با این کارش هواداران پرسپولیس را به نوعی غافلگیر کرده است، عنوان کرد: سیدجلال از نظر من نه تنها از بهترین‌های فوتبال ایران بوده است بلکه او از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید و وقتی با او برخورد کردم توقعی غیر از اینکه رفتاری حرفه‌ای از او ببینم نداشتم حتی به سیدجلال گفتم: «تو فصل پیش در قطر بودی اما دلت اینجا پیش پرسپولیس بود». جذب سیدجلال سخت نبود، چرا که او خودش با تمام وجود قصد بازگشت به تیم را داشت. او صحبت‌هایی کرد که خیلی خوب بود و خیلی به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم تیم خوبی را برای فصل بعد ببیندیم.
نژادفلاح تصریح کرد: در جلسه دو ساعته با سیدجلال نهایتاً ما سه چهار دقیقه در خصوص قراردادش بحث کردیم و در بیشتر زمان جلسه هر دو طرف از همدیگر در خصوص مسائل مختلف مشورت گرفتیم. به نوعی با تفکرات یکدیگر آشنا شدیم و او نکاتی را به من گفت که در نقل‌وانتقالات به کارمان خواهد آمد. انشاءالله با کمک سیدجلال بتوانیم سه چهار بازیکن بزرگ دیگر را هم به خدمت می‌گیریم. در واقع حالا که 100 آمده است 99 هم می‌آید. مطمئن باشید با آمدن سیدجلال به پرسپولیس بازیکنان بزرگ دیگری هم به این تیم خواهند آمد تا فصل آینده برای قهرمانی استارت بزنیم.