به گزارش پارس به نقل از تسنیم ایوان راکیتیچ که تابستان گذشته از سویا به بارسلونا پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم سه‌گانه قهرمانی اسپانیا و اروپا را فتح کرد، در گفت‌و‌گو با برنامه «Al Primer Toque» شبکه رادیویی «Onda Cero» اسپانیا گفت: فکر نمی‌کنم در آینده فوتبالیستی همانند مسی ببینیم. حاضرم 10 هزار متر برای لئو در زمین بدوم و حتی به خودم آسیب بزنم تا او صاحب موقعیت شود.

راکیتیچ در تمجید از هافبک بارسلونا که پس از 24 سال از این تیم جدا و به السد قطر ملحق شد، گفت: جای بسی خوشحالی و البته افتخار دارد که در کنار ژاوی بازی کردم. نیازی هم به توضیحات من در مورد کارهایی که او برای بارسا انجام داد، نیست. از ژاوی چیزهایی زیادی آموختم و بابت کارهایی که او در داخل و خارج از زمین انجام داد، تشکر می‌کنم.
وی همچنین در ستایش از سرمربی آبی‌و‌اناری‌پوشان که در فصل اول حضورش در بارسا سه‌گانه قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد، عنوان کرد: مربیگری بارسا کار آسانی نیست و کاری که لوئیس انریکه و تیمش انجام دادند، فوق‌العاده بود.
هافبک 27 ساله بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: بارسلونا بزرگترین باشگاه جهان است و بالاتر از بارسلونا چیزی نیست. دوستانم از من می‌پرسند که بارسلونا چطور تیمی است و من در پاسخ به آنها می‌گویم، فوق‌العاده است و این حس قابل‌توصیف نیست.