به گزارش پارس به نقل از فارس مهدی طارمی در نشست خبری قبل از تمرین امروز تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان انگیزه‌های خود را برای اردوی تیم ملی حفظ کرده است یا خیر، گفت: قبلاً هم گفته بودم  اگر آقای کی روش مرا دعوت کند انگیزه‌ام بیشتر هم می‌شود هر چند که اگر دعوت نمی‌شدم هم این موضوع از انگیزه‌ام کم نمی‌کرد و سال آینده با قدرت بیشتری کارم را آغاز می‌کردم تا به تیم ملی دعوت شوم چون آرزوی هر بازیکنی است تا به تیم ملی دعوت شود و من هم امروز در اینجا در اردوها هستم تا کارم را به نحو احسن انجام دهم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا سال آینده به پیشنهاد باشگاه الکویت کویت پاسخ مثبت خواهد داد گفت: از تیم‌های عربی و یکی، دو تیم اروپایی پیشنهاد دارم اما هنوز وضعیت مشخص نیست هر چند که اولویت اولم پرسپولیس است هر چند که در پرسپولیس تکلیف هیچ چیز مشخص نیست و این تیم در حال حاضر نه مدیرعامل دارد و نه قائم‌مقام حتی کسی به من زنگ نزده است تا تکلیف‌مان را بدانیم.

طارمی گفت: قرارداد دو ساله با این باشگاه دارم که سال دوم آن توافقی است اگر روال به همین شکل باشد و کسی زنگ نزند تا تکلیف‌مان را مشخص کند شاید به سراغ پیشنهادهای دیگرم بروم.

مهاجم پرسپولیس  در مورد وضعیت بلاتکلیف این باشگاه گفت: برانکو رفته و پولش را نگرفته آن طی دو ماه گذشته مجانی کار کرد و انصافاً هر چه که داشت گذاشت حالا هم وزارت ورزش باید فکری برای این تیم بکند الان نه استقلال و نه پرسپولیس تکلیف‌شان مشخص نیست و باید وضعیت‌شان زودتر مشخص شود. حداقل این است که باید یک مدیرعامل وجود داشته باشد که به ما زنگ بزند و بگوید تو را می‌خواهیم.

طارمی در مورد اینکه در تیم ملی رقیبان قدرتمندی دارد گفت: فوتبال نبرد است و بازیکن بزرگی در پست من حضور دارند من هم آمده‌ام تا خودم را نشان دهم اما هدف سربلندی تیم ملی است و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند من تلاش می‌کنم تا جزو 11 بازیکن باشم و در مجموع حضور در تیم ملی باعث افتخار است.

وی در پایان در مورد اینکه کدام یک از سه مربی پرسپولیس که فصل گذشته با آن کار کرد بهتر بودند گفت: هر سه مربی خوب بوده است.