به گزارش پارس به نقل از کاپ مربی سابق تیم امید گفت: در چند روز اخیر که در رسانه ها اعلام کردم می خواهم به لیگ برتر برگردم، چند مدیر باشگاه تماس گرفتند.

مجید صالح در واکنش به صحبت های رییس فدراسیون که در بازگشت از سوییس اعلام کرد قرارداد برخی از اعضای کادر فنی امید به صورت تستی و آزمایشی تنظیم شده بود، اظهار داشت: آقای کفاشیان چند روز پیش در برنامه ورزش و مردم بابت عدم همکاری من با کارلوس کی روش در تیم ملی گفت صالح نمی خواهد کارآموزی کند در حالی که باید بگویم تیم ملی جای کارآموزی نیست و باید تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان بگذاریم. از این گذشته بنده با ذوب آهن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته ام که خیلی از مربیان به آنجا نرسیده اند. آن وقت با این کارنامه باید بروم کار آموزی کنم.
وی در ادامه افزود: البته باید بگویم که در حال حاضر ماجرای کار کردن با فدراسیون و تیم امید برای من تمام شده و اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. آن چند وقت هم به خاطر رودربایستی با خاکپور آمدم و کار کردم.
مربی سابق تیم امید درباره پیشنهادات جدیدش برای کار در لیگ برتر تصریح کرد: در چند روز اخیر که در رسانه ها اعلام کردم می خواهم به لیگ برتر برگردم، چند مدیر باشگاه تماس گرفتند که در میان آنها پیشنهاد 2 باشگاه تهرانی و شهرستانی بسیار جدی است.
وی در پاسخ به این سوال که یکی از این گزینه ها سایپا است، گفت: بله ولی اجازه بدهید هر زمانی که ماجرا نهایی شد، در این باره صحبت کنم.
صالح در پایان درباره اعتراض برخی از مقامات تیم امید به قرارداد 2 میلیون تومانی حاج قاسم بدنساز این تیم که کفاشیان تاکید کرده قرارداد وی آزمایشی بوده، خاطرنشان کرد: حاج قاسم را همه می شناسند. او بدنساز استقلال هم بوده و نمی دانم منظور از آزمایشی بودن یعنی چه. نباید درباره یکی از بهترین بدنسازان فوتبال ایران اینطور صحبت کرد.