به گزارش پارس به نقل از فارس سعید آذری در مورد دیدار با نفت تهران در فینال حذفی، گفت: تیم تمرینات خود را انجام می‌دهد و بازیکنان ما در وضعیت مناسبی هستند و دو بازی تدارکاتی هم با تیم دانشجویان انجام دادیم. ما در فینال قاسم دهنوی را به دلیل دو اخطاره بودن و اسماعیل فرهادی به دلیل مصدومیت شدید در اختیار نداریم.

وی در مورد برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی و اینکه زمین این ورزشگاه ناهموار است، گفت: زمین این ورزشگاه ظاهرا بهتر از گذشته شده است. البته هر دو تیم در این ورزشگاه بازی دارند ضمن اینکه بیشتر بازی‌های نفت در این اواخر در ورزشگاه آزادی برگزار شده و آنها در خارج از کشور هم در زمین‌های هموار بازی کرده‌اند بنابراین اگر زمین ورزشگاه تختی ناهموار باشد برای نفتی‌ها شرایط سخت‌تر بوده است. البته باید صعود تیم نفت را به جمع 8 تیم برتر آسیا به منصوریان، قنبرزاده و بازیکنان این تیم تبریک بگویم این صعود برای فوتبال باشگاهی ایران خوب است.

آذری در مورد اینکه بازیکنان نفت برای فینال خسته هستند و این امتیاز خوبی برای ذوب آهن است، گفت: تیم نفت به طور متوسط هر 5 روز یکبار بازی کرده است و این ایده‌آل‌ترین چرخه تمرینی و مسابقه‌ای برای یک تیم است و بازیکنان نفت اکنون در فرم مسابقه‌ قرار دارند و من هم خوشحالم که تیم نفت هم به یک مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌ است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شایعه مذاکره با پیام صادقیان، گفت: باشگاه ذوب آهن خانه صادقیان است با این حال نه با این بازیکن و نه هیچ بازیکن دیگری مذاکره نکرده‌ایم و جذب بازیکنان از اختیارات گل‌محمدی است و هر بازیکنی که او دستور بدهد را برای فصل آینده جذب خواهیم کرد. البته در حال حاضر همه فکر و ذکر ما روی فینال جام حذفی است و هنوز فهرستی به ما نداده است و ما ابتدا باید بازی با نفت را پشت سربگذاریم.

آذری در مورد اینکه سفر مهدی تاج با نفت به عربستان باعث اعتراض باشگاه ذوب آهن نخواهد شد، گفت: نه با توجه به حواشی که برای باشگاه‌های ایرانی در آسیا به وجود آوردند به نظر من مهدی تاج باید به همراه باشگاه نفت به عربستان می‌رفت. زیرا باشگاه نفت نماینده کشورمان در آسیا بود و وجود رئیس سازمان لیگ در این سفر ضرروی به نظر می‌رسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد فساد رخ داده در فیفا، گفت: من از نظر مدیریتی صحبت می‌کنم و احساسم این است که اگر فردی مثل میشل پلاتینی یا لوئیز فیگو که ورزشکار بوده‌اند و تحصیلات ورزشی هم داشته‌اند در راس سازمان بزرگی مثل فیفا قرار بگیرند می‌توانند فیفا را بهتر از بلاتر یا حتی شاهزاده اردنی اداره کنند.