به گزارش پارس به نقل از «ورزش سه» سیدجلال حسینی که مهره ثابت خط دفاعی کارلوس کی‌روش به حساب می‌آید بعد از تجربه یکساله در فوتبال قطر به دنبال بازگشت به فوتبال ایران است. البته در بدو ورودش به ایران با مشکل جدی مواجه شد و آن ضبط پاسپورتش به دلیل بدهی مالیاتی بود.


سیدجلال حسینی درباره این مشکل اینطور توضیح داد: مشکل حادی نبود و آنقدرها که درباره‌اش گفته‌اند دردسرساز نشده. این مشکل با مساعدت آقای تاج و نامه‌ای که ایشان باید به اداره مالیات بدهند قطعا حل خواهد شد و مشکل مالیاتی‌ام به گونه‌ای نیست که موجب ممنوع‌الخروجی‌ام شود.

مدافع میانی تیم ملی درباره اردوی تیم ملی نیز گفت: سرمربی و کادر فنی خوبی داریم. بازیکنان بسیار خوب و باآتیه‌ای در تیم ملی ایران وجود دارند که می‌توانند آینده موفقی را برای تیم ملی تضمین کنند، در کنار اینها کی‌روش وجود دارد که همیشه ثابت کرده در سخت‌ترین شرایط هم قادر است بهترین عملکرد و کارایی را داشته باشد و تیم ملی را به موفقیت برساند. قرار بود اردویی نیز در ترکیه داشته‌ باشیم و توسط کی‌روش برنامه‌ریزی خوبی برای اماده‌سازی تیم ملی در نظر گرفته شده بود که کنسل شد.

وی ادامه داد: در این شرایط واقعا برای فوتبال ما بد است که به راحتی اردو آماده‌سازی لغو شود و با مشکل مواجه شود. خوشبختانه چیزی که اکنون مهم است حضور و ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش است و امیدواریم به موفقیت‌مان به همراه او ادامه دهیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر الهلال و حذف از آسیا نیز گفت: الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست. در مورد تیم‌ها و نحوه حضورشان هم من فکر می‌کنم همه ‌چیز برمی‌گردد به اول فصل و نحوه بستن شدن تیم‌ها که وقتی قرار است تیمی در آسیا بازی کند باید خیلی قدرتمند بسته شود. اول فصل هم گفتم پرسپولیس اگر می‌خواهد در آسیا حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد باید تلاش کند که خیلی خوب بسته شود.