به گزارش پارس به نقل از تسنیم محمدرضا خلعتبری در گفت و گویی در خصوص فصلی که با قهرمانی تیم سپاهان به اتمام رسید، عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:
تسنیم: فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟
خدا را شکر که فصل خوبی را با سپاهان پشت‌سر گذاشتم. چند بازی سخت داشتیم و روزهای سختی را هم تجربه کردیم اما در آخر همه چیز شیرین بود. من در این فصل هم بارها گل زدم و هم بارها پاس گل دادم. فکر می‌کنم همراه با شیمبا و مهدی شریفی عملکرد خوبی داشتیم.
تسنیم: چه کسی روی شما سه نفر لقب مثلث MML را گذاشت؟
من زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم و این چیزها را دوست ندارم. مهم این بود که ما بتوانیم وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام بدهیم.
تسنیم: چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوی؟ فکر می‌کنی شانسی برای دعوت دوباره به تیم ملی داشته باشی؟
صحبت کردن در این مورد فایده‌ای ندارد. قبلاً هم گفته‌ام که با بودن کی‌روش شانسی برای حضور در تیم ملی ندارم. او در مورد مسائل شخصیتی بازیکنان صحبت کرده است ولی باید بگویم که من از این لحاظ هیچ مشکلی ندارم. مربیانی که در این چند سال با آنها کار کرده‌ام، می‌توانند در این مورد نظر بدهند که رفتار من چگونه بوده است. اگر کی‌روش حرفی از مسائل فنی بزند، مشکلی نیست ولی او حق ندارد در مورد شخصیت بازیکنان نظر بدهد.
تسنیم: کی‌روش گفته که درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است. در این مورد چه صحبتی داری؟
درهای تیم ملی به روی آنهایی باز است که به تیم ملی دعوت می‌شوند ولی به روی امثال من بسته است.
تسنیم: فکر می‌کنی فرکی در سپاهان بماند؟
امیدوارم که او در سپاهان بماند. حسین آقا مربی بسیار خوبی است و نیازی به تعریف ندارد. امیدوارم با این مربی دوباره در لیگ قهرمان شویم و در آسیا هم بدرخشیم.
تسنیم: در مورد انتخاب ادینیو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته چه صحبتی داری؟
ادینیو فوتبالیست خوبی است ولی من به حدادی‌فر و مهدی شریفی رأی می‌دهم. آنها جزو بهترین‌ها بوده‌اند.