به گزارش پارس به نقل از ایسنا ژاوی پس از 17 سال حضور در بارسلونا از این تیم خداحافظی کرد. این بازیکن اسپانیایی به السد قطر پیوسته و قرار است فصل آینده را با این تیم قطری به میدان برود اما از فرانسه خبرهایی به گوش می‌رسد که همه را غافلگیر کرده است.

روزنامه "لو پاریزین" فرانسه نوشت ژاوی به احتمال زیاد فصل آینده را به صورت قرضی در پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد. ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رابطه بسیار خوبی با سران باشگاه السد دارد. اگر الخلیفی از سران باشگاه السد بخواهد که با پیوستن ژاوی به پاری‌سن‌ژرمن به صورت قرضی موافقت کنند، بدون شک این درخواست با موافقت روبه‌رو خواهد شد.

مالک باشگاه السد قطر برادر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و این باعث می‌شود تا انتقال ژاوی به پاری‌سن‌ژرمن بسیار جدی باشد. پیوستن ژاوی به پاری‌سن‌ژرمن همه را به یاد انتقال فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی به منچسترسیتی خواهد انداخت و این احتمال وجود دارد که ژاوی برابر تیم محبوب و سابق خود به میدان برود.

خبر احتمال پیوستن ژاوی به پاری‌سن‌ژرمن در حالی منتشر شده است که این بازیکن اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود دوست ندارد بعد از بارسلونا در فوتبال اروپا به میدان برود: "اصلا تصور نمی‌کنم که روزی با پیراهن تیم دیگری در اروپا برابر بارسلونا به میدان بروم."

ژاوی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال اسپانیا به شمار می‌آید. او قهرمانی در جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا را در کارنامه دارد و با بارسلونا هم افتخارات زیادی را به دست آورده است.