به گزارش پارس به نقل از ایسنا دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: برای افرادی که قصد دارند با گفتن چنین دروغ‌های بزرگی قهرمانی سپاهان را زیر سوال ببرند متاسفم چرا که قهرمانی سپاهان به هیچ وجه قابل بحث نیست.

 

شهاب گردان اظهارکرد: برای افرادی که این شایعات را مطرح می‌کنند واقعا متاسفم. اگر در عالم واقعیت چنین فردی وجود دارد که از اصفهان به تبریز برود و شایعه نتیجه 2 بر 2 سپاهان را در ورزشگاه یادگار امام(ره) مطرح کند باید این فرد بسیار باهوش باشد و مسوولان می‌توانند از این فرد به اصطلاح نابغه در کارهای بزرگ استفاده کنند!

 

وی افزود: قهرمانی سپاهان به هیچ وجه قبل بحث نیست، پس یک عده واقعیت را جور دیگری جلوه ندهند. مگر می‌شود در عصر ارتباطات به چنین کارهای غیر ممکن دست زد و چنین دروغ بزرگی گفت. در آن لحظه که تلویزیون‌ها قطع نبودند و گزارشگر تبریزی در اتمام بازی اعلام کرد که سپاهان قهرمان شده و تراکتورسازی به مقام نایب قهرمانی رسیده است.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان، تصریح‌کرد: خوشحالم که اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را با تیم بزرگ سپاهان تجربه کردم. آن لحظات پایانی یک لحظه خاص بود که قابل توصیف نیست. این قهرمانی در آن لحظات خیلی چسبید و در همین جا باید از زحمات تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم.

 

گردان با بیان اینکه در طول این فصل رقابت سالمی با رحمان احمدی داشته است، خاطرنشان‌کرد: هم اکنون با سپاهان قرار داد توافقی یک ساله دارم و باید ببینم شرایط چگونه رقم می‌خورد. هر بازیکنی دوست دارد در تیم بزرگ سپاهان بازی کند.