به گزارش پارس به نقل از ورزش سه احمدرضا عابدزاده که دو سال پیش نیز در امریکا حضور داشت و در دو آکادمی به فعالیت مشغول بود بار دیگر به این کشور سفر کرد تا به پیشنهاداتی که از چندی پیش از سوی آکادمی‌های این کشور به او ارسال شده بود پاسخ دهد.

از مشهورترین شاگردان عابدزاده می‌توان به فرزند کلینزمن اشاره کرد. مهاجم سابق تیم ملی امریکا که در جام جهانی برابر ایران و عابدزاده نیز قرار گرفته بود با تماشای کار فنی عابدزاده، تصمیم گرفت مدت تمرینات فرزندش را تمدید کند.وی در زمان حضورش در ایران موفق شده بود عملکرد فنی علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده را بالا ببرد.

عابدزاده در پایان لیگ چهاردهم، تیمی را خواهان خود نمی‌دید چندی پیش با ابراز نارضایتی از بی‌مهری و کم لطفی‌های صورت گرفته اعلام کرد در صورت ادامه این شرایط ایران را برای همیشه ترک خواهد کرد.

عابدزاده درباره نحوه همکاری‌اش با آکادمی‌های امریکایی اعلام کرده بود آنجا حقوقش را به صورت روزانه دریافت می‌کند.

احمدرضا عابدزاده که در این مدت همیشه روابط تیره و تاری با فدراسیون نشینان و شخص کفاشیان داشته در یکی دو سال اخیر به خاطر حضور پسرش در تیم ملی ترجیح داده سیاست سکوت را در پیش گیرد تا امیر عابدزاده قربانی اظهاراتش در این رابطه نشود. او با اظهار ناراحتی از شرایط گفت دوست ندارد برای گرفتن پست به اتاق مدیران فوتبالی برود و لابی و باندبازی که جزو ارکان اصلی این فوتبال است را بلد نیست.