به گزارش پارس به نقل از ایسنا رحمان احمدی درباره قهرمانی این تیم و شایعات مربوط به بازی تراکتورسازی و نفت تهران، اظهارکرد: قبل از هر چیز قهرمانی تیم محبوبم سپاهان را به تمام مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم. بی انصافی محض است که یک عده سعی دارند قهرمانی سپاهان را لوث کنند. اخیرا ادعای خنده‌داری مطرح کرده‌اند که یک نفر از اصفهان مامور شده به تبریز برود و شایعه تساوی بازی سپاهان را در آنجا مطرح کند.

وی افزود: در شان باشگاه بزرگ سپاهان که سابقه قهرمانی‌های متعددی دارد، نیست که دست به این کارهای بچه‌گانه بزند. سپاهان با شایستگی قهرمان شد و اصلا این تیم کمبود قهرمانی ندارد.

دروازه‌بان سپاهان با بیان اینکه این تیم شخصیت قهرمانی دارد و با کسب ۹ قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، همیشه به توانایی‌های خود متکی بوده، تصریح‌کرد: سرنوشت قهرمانی در دستان تیم تراکتورسازی بود و البته نفت هم همین شرایط را داشت. تراکتورسازی ۳ بر یک جلو بود و باید نتیجه را حفظ می‌کرد اما خودشان نتوانستند بازی برده را نگه دارند. بنابر‌این برخی افراد سعی نکنند به شعور مردم تبریز توهین کنند و قهرمانی سپاهان را زیر سوال ببرند.

وی خاطرنشان‌کرد: در قهرمانی سپاهان عوامل متعددی نقش داشتند. تلاش بی‌وقفه کادر فنی و بازیکنان و البته اضافه شدن محرم نویدکیا به تیم، تاثیر بسزایی در روند رو به جلوی سپاهان داشت که در نهایت به قهرمانی منجر شد.

احمدی افزود: قراردادم با سپاهان به اتمام رسیده است. دوست دارم در این تیم بمانم که البته به نظر باشگاه و کادر فنی بستگی دارد.