به گزارش پارس به نقل از ورزش سه در حالی لیگ 70 روز دیگر شروع می‌ شود سرنوشت مربیان اکثر تیم ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

1. صددرصد ...

سرنوشت پرسپولیس، سایپا و فولاد خوزستان صددرصد مشخص شده است. پرسپولیس با برانکو یک سال قرارداد دارد. فولاد با اسکوچیچ قرارداد دوساله بسته است و سایپا هم مجید جلالی را حفظ کرده است. جالب اینکه مجید جلالی در اواخر لیگ چهاردهم از حضور در سایپا کناره گرفته بود!

2. به زودی ... صددرصد می‌ شود

تیم های ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان مربیان خود را شناخته و به زودی این 2 را رسما معرفی می‌ کنیم. ذوب‌آهن با یحیی گل‌محمدی بسیار موفق خود ادامه اده و فرهاد پورغلامی جایگزین فیروز کریمی در ملوان می‌ شود تا ملوانان به فهرست کهن و تکراری انزلی چی ها برگردد.

3. مذاکرات مثبت، انتخاب های نسبتا قطعی

تراکتورسازی، گسترش فولاد، صبای قم و سپاهان در این بخش قرار دارند. منطق، از ماندن فرکی در سپاهان و تونی در تراکتورسازی می‌ گوید؛ سپاهانی ها بی میل نیستند که فرکی را حفظ کنند اگر خود فرکی بخواهد احتمالا فرکی هم در سپاهان می‌ ماند. تونی هم برای تراکتور گزینه معقولی است. تبریزی ها 2 بار تونی را در ابتدای لیگ کنار گذاشته و مردان دیگری را جایگزین کرده و هر 2 بار اشتباه کرده اند و تونی را برگردانده اند اما توافق نسبی فراز کمالوند با گسترش و تارتار با صبا، نشان از اعتقاد این 2 تیم به مربیان جوانشان دارد. مربیان جوانی که متوسط کار کرده و شق القمر نکرده اند.

4. منتظران سرنوشت

فولادنوین در لیگ می‌ ماند یا خیر؟ آنها مثل سپاهان نوین سال 87 امتیاز تیم خود را به تیمی دیگر می فروشند؟

راه‌آهن، مشکلات ریشه ای و اساسی دارد، مشکلاتی که شاید آنها را از ادامه تیم داری منصرف کند، اما استقلال‌خوزستان و مس کرمان در دیدار پلی آف به مصاف هم می‌ روند. معقول ترین گزینه آن است که این 4 تیم مربی سال گذشته خود را حفظ کنند. فرهاد کاظمی در راه‌آهن، کوروش موسوی در فولادنوین، عبدالله ویسی در استقلال‌خوزستان و میثاقیان در مس این نفرات هستند.

5. قطعا نمی‌ ماند

موضع پدیده و علیرضا مرزبان کاملا روشن است، علیرغم آنکه مرزبان پدیده را در لیگ‌برتر نگه داشت، با این حال این 2 برای جدایی از هم به تفاهم کامل رسیده اند.

6. علامت سوال

استقلال و نفت ... یک علامت سوال بزرگ ثبت کرده اند. شایعه جایگزینی منصوریان با قلعه‌نویی سرنوشت هر 2 را عوض کند، قلعه‌نویی به احتمال 99 درصد در استقلال حفظ نمی‌ شود. همه مخالف او هستند که پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ است، با این حال اگر منصوریان استقلالی نشود در نفت می‌ ماند، اما استقلال به جز منصوریان گزینه ای دیگری که در فاصله 70 روز تا شروع مسابقات، شایعه ای محکم روی نامشان ثبت شود ندارند!