به گزارش پارس به نقل از شهروند  چندین ‌سال پس از این‌که به‌عنوان اولین نفر از طرحی موسوم به «سوپرکاپ» رونمایی کرد و از عزم فدراسیون وقت برای عملی شدن طرح و تضعیف برنامه‌ریزی شده پرسپولیس و استقلال گفت، حالا در روزهای رخ‌دادن خلق‌الساعه چنین اتفاقی، بیشتر از منظر یک سهامدار فوتبالی حرف می‌زند تا فردی در متن فوتبال. امیر عابدینی، مشاور استیل‌آذین خرید پرسپولیس توسط شرکت تحت ریاست هدایتی را رویایی در دسترس می‌داند اما به این مدل به اصطلاح خصوصی‌سازی معترض است. او به پیروزی هدایتی و پیشکسوتان پرسپولیس در مزایده بسیار خوش‌بین است اما عنوان می‌کند اگر این اتفاق رخ ندهد، ‌حرف‌های زیادی دارد که آنها را با مردم در میان می‌گذارد. گفت‌وگوی «شهروند» با عابدینی را درباره مزایده‌ روز سه‌شنبه و نتایجی که قرار است روز یکشنبه هفته آینده اعلام شود در ادامه می‌خوانید:
 در مصاحبه‌های قبلی‌تان طوری صحبت کردید که انگار خیلی به پیروزی در مزایده امیدوار هستید. درست است؟
برای اولین‌بار به نیت واقعی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری صادقانه ایمان پیدا کردم. هرچند پیشنهاد هدایتی بالاتر از همه بود اما شخصا فکر می‌کردم چون پای ٢ شرکت خودرویی وسط است، ما شانسی نخواهیم داشت اما پس از صحبت با رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مطمئن شدم حق به حق‎‌دار می‌رسد. البته این را هم بگویم که من از مبلغ پیشنهادی هدایتی به خاطر این‌که موضوع لو نرود، خبر نداشتم و به همین خاطر فکر می‌کردم شرکت بهنام پیشرو مبلغ بالاتری پیشنهاد داده است ولی بعد که متوجه شدم رقم پیشنهادی استیل‌آذین و هدایتی بالاتر است، بسیار خوشحال شدم.
 پس با این حساب باید برتری شرکت مورد اعتماد شما (استیل‌آذین) را قطعی بدانیم. درست است؟
بله. اما ته دلم کمی نگران هستم.
 این نگرانی کم برای چیست؟
در این ورزش امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. شاید فردا صبح که از خواب بیدار شویم، پرسپولیس را به سایپا داده باشند!
پس چرا چنین با اطمینان از برتری استیل‌آذین می‌گویید؟
چون با قانون پیش آمده‌ایم و حرف قانونی می‌زنیم. تمام مشکلات برطرف شده است. اهلیت‌مان مورد تایید قرار گرفته، بالاترین پیشنهاد را داده‌ایم و بدهی هم نداریم؛ پس باید برنده شویم.
 اگر برنده نشوید، چه اتفاقی می‎‌افتد؟
انشاءالله این اتفاق رخ می‌دهد اما اگر برنده نشویم، حرف‌های زیادی دارم که با مردم بزنم. برنده شدن گروه‌های دیگر ثابت می‌کند مزایده واقعی نبوده و درواقع آقایان هر کاری دل‌شان می‌خواهد را انجام می‌دهند.
 فرض کنید اصلا استیل‌آذین در مزایده شرکت نکرده بود؛ در این صورت واگذاری ٢ باشگاه به خودروسازان کار درستی است؟
نمی‌توان اسم این کار را خصوصی‌سازی گذاشت. تا جایی که من اطلاع دارم ایران‌خودرو و سایپا خصوصی نیستند، بدهی‌های زیادی هم دارند و مجلس درباره‌شان ابهام دارد. به هرحال فارغ از همه این حرف‌ها و گمانه‌زنی‌ها باید تا یکشنبه صبرکنیم. هواداران پرسپولیس خواهان پیروزی استیل‌آذین در مزایده هستند و نباید این نکته را فراموش کنیم.
 به‌عنوان دوست و همکار نزدیک هدایتی، برنده شدن شرکت او چه سودی برای شما دارد؟
برای من منافع پرسپولیس مهم است و بس. همه کار می‌کنم تا پرسپولیس ضربه نخورد. اگر استیل‌آذین برنده شود درواقع پرسپولیسی‌های واقعی، سکاندار باشگاه شده‌اند.
 و شما مدیرعامل پرسپولیس می‌شوید...
شاید این اتفاق هم رخ بدهد اما من به خاطر پست و مقام از هدایتی حمایت نکردم. حتی اگر پستی نگیرم هم خوشحال خواهم ماند چون وظیفه خودم برای واگذاری پرسپولیس به صاحبان واقعی‌اش را انجام داده‌ام.
 خیلی‌ها معتقدند با توجه به سوابق قبلی هدایتی در فوتبال، اوضاع پرسپولیس در صورت واگذاری به او بدتر از الان هم می‌شود!
شما نمی‌توانید پرسپولیس را با هیچ تیم دیگری مقایسه کنید. مطمئن باشید او و شرکت استیل‌آذین با برنامه پیش خواهند رفت و موفق می‌شوند.
 نژادفلاح اخیرا ادعا کرده هر شرکتی پیروز مزایده شود، او مدیرعامل می‌ماند!
او معمولا زیاد صحبت می‌کند. بهتر است اول نتایج مشخص شود، بعد اظهارنظر کنیم.
 به‌عنوان سوال آخر، برتری یک گله پرسپولیس بر الهلال، صعود به یک‌چهارم ‌نهایی لیگ ‌قهرمانان ‌آسیا را در پی خواهد داشت؟
اگر بخواهم واقعیت را بگویم، باید اذعان کنم پرسپولیس خوب بازی نکرد و خوش‌شانس بود که بازی را برد اما من به صعود خوش‌بین هستم.