به گزارش پارس به نقل از تسنیم استیون جرارد که شنبه شب در شکست 3 بر یک لیورپول برابر کریستال‌پالاس آخرین بازی‌اش را در آنفیلد انجام داد تا پرونده حضور 17 ساله‌اش در این ورزشگاه خاطره‌انگیز بسته شود، شب گذشته (سه‌شنبه) در مراسمی خاص که در سالن اکو آره‌نا واقع در مرکز بندر لیورپول برگزار شد، جایزه دستاورد برجسته این تیم را از آن خود کرد.

فیلیپه کوتینیو هم در این مراسم عناوین بهترین بازیکن فصل لیورپول، بهترین گل فصل و بهترین عملکرد فصل را از آن خود کرد. این هافبک برزیلی که در ماه ژانویه 2013 در ازای 8.5 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست، در فصل جاری در رقابت‌های مختلف هشت گل برای بندرنشینان به ثمر رسانده است. کوتینیو 22 ساله در ماه آوریل نامش در بین تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس هم قرار گرفت.

جرارد 34 ساله که در پایان فصل جاری راهی لس‌آنجلس گلکسی آمریکا خواهد شد، در این مراسم گفت: خسته شدم از بس در مورد خودم صحبت کردم. امشب, شب کوتینیوست. او ستاره بزرگ بعدی لیورپول است و امیدوارم سال‌های سال در این تیم بماند.

هافبک برزیلی سرخپوشان مرسی‌ساید هم پس از دریافت جوایزش از دست کاپیتان متعصب لیورپولی‌ها عنوان کرد: کسب این جوایز برای من خیلی خاص است به خصوص اینکه آن را از دست جرارد گرفتم. دوست دارم از تمامی هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم.