به گزارش پارس به نقل از تسنیم رضا عنایتی در واکنش به انتقاداتی که این روزها از کادر فنی و بازیکنان استقلال می‌شود و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی ما پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: بسیاری از پیشکسوتان استقلال، از کادر فنی و بازیکنان این تیم انتقاد کرده‌اند. در این مورد چه نظری داری؟

وقتی یک مجموعه‌ای نتیجه نمی‌گیرد همه چیز خراب می‌شود. متأسفانه در این فوتبال برخی افراد منتظرند یک جا خرابی به وجود بیاید تا شروع به انتقاد کنند. اصلاً این موضوع در فوتبال رسم شده است. من معتقدم این رفتار درست نیست.

تسنیم: به نظر می‌رسد که روزهای تلخی را پشت‌سر می‌گذارید.

استقلال در هفته‌های ابتدایی فوق‌العاده کار کرد ولی بعداً با بدشانسی مواجه شد و نتوانست شرایط خوبش را ادامه دهد. البته باید این موضوع در نظر گرفته شود که در فوتبال روزهای بد هم وجود دارد. من از این روزها زیاد دیده‌ام و در روحیه‌ام تأثیر نمی‌گذارد. در زندگی همیشه باید منتظر اتفاقات ناخوشایند هم باشیم. پنج هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم برای من فوق‌العاده بود ولی هفته‌های پایانی بسیار دردآور بود.

تسنیم: نظرت در مورد انتقادات از امیر قلعه‌نویی چیست؟

قلعه‌نویی در سال‌های گذشته چند قهرمانی به دست آورده است. گاهی اوقات ممکن است مربی به بن‌بست برسد و این فقط برای قلعه‌نویی نیست. حتی بزرگ‌ترین مربیان دنیا هم روزهای بد دارند و ممکن است که مورد انتقاد قرار گرفته و حتی جایگاه خودشان را از دست بدهند. مورینیو و گواردیولا هم ممکن است نتیجه نگیرند.

تسنیم: در مورد حرف‌های جنجالی فرهاد مجیدی چه صحبتی داری؟

من نظری در مورد حرف‌های او ندارم. هر فردی که نظری می‌دهد باید عواقبش را هم در نظر بگیرد. بهتر است آدم‌ها همیشه خودشان را جای آنهایی بگذارند که شکست خورده هستند.

تسنیم: همچنان می‌خواهی فصل‌ آینده هم بازی کنی؟

دقیقاً همینطور است. من به فکر خداحافظی نیستم و می‌خواهم سال آینده هم بازی کنم تا با رقم زدن اتفاقات خوب از فوتبال بروم.

تسنیم: آیا تضمینی هست که در استقلال بمانی؟

هیچ تضمینی وجود ندارد که من برای فردا زنده باشم. آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. البته هر اتفاقی برایم بیفتد قطعاً خوب خواهد بود، حتی اگر آن اتفاق بد باشد. گاهی اوقات اتفاقات بد هم می‌تواند برای انسان خوب باشد. من فقط برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و اگر قرار باشد این تیم توسط ایران‌خودرو اداره شود، امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. خوشحالی هواداران استقلال آرزوی من است.