به گزارش پارس به نقل از فارس تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال یک جلسه تمرینی در برنامه خود خواهد داشت که این دو جلسه امروز و فردا در ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

*محل اردوی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد. سرخپوشان پس از تمرین فردای خود راهی هتل لاله می‌شوند تا برای بازی مقابل استقلال اردوی خود را در این هتل برگزار کنند.
*تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس با درخواست برانکو ایوانکوویچ به مدت 10 دقیقه برای اصحاب رسانه باز است اما هواداران این تیم حق حضور در محل تمرین پرسپولیس را ندارند.
*مایکل اومانیا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز فیزیوتراپی کرده بود و دقایقی هم در تمرین حاضر شده بود هنوز از ناحیه پا کمی احساس درد دارد.
*هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز سرش شکست از نظر بدنی مشکلی ندارد اما فعلاً نباید به محل شکستگی سر این بازیکن ضربه بخورد.
*محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و حتی پایش را گچ گرفت این روزها همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند اما حضورش در دربی 80 ، 50-50 است و نظر نهایی را در اینباره برانکو خواهد داد.
*همچنین مهرداد کفشگری به دلیل درد عضله‌ای که دیروز داشت با تیم تمرین نکرد اما امروز در تمرین همراه با سایر بازیکنان کار خواهد کرد تا برای حضور در بازی روز جمعه مقابل استقلال آماده باشد.
*گفتنی است تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 برگزار خواهد شد و برانکو از ساعت 16 و 30 دقیقه در نشستی خبری با خبرنگاران شرکت خواهد کرد.